בניין ועד קרית חיים (צילום: דורון גולן)
בניין ועד קרית חיים (צילום: דורון גולן)

קרית חיים: נכשל ניסיון הדחה. רשימת "עצמאות עבודה" חוברת ל"תנופה"

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע, כי נכשל ניסיונן של הרשימות האחרות להדיח את המנצחים הגדולים בבחירות שהתקיימו ביום שלישי השבוע לוועד קרית חיים, כפי שקרה בבחירות לוועד ב-2016. הקואליציה תמנה עתה 42 חברים - 33 של רשימת "תנופה" ותשעה של "עצמאות עבודה"

פורסם בתאריך: 30.7.21 15:39

פרסום ראשון: מסתמנת קואליציה רחבה בוועד קרית חיים, זאת לאחר שרשימת "תנופה", בראשותה של צילה ברוך, שזכתה בבחירות בניצחון סוחף עם 33 מושבים במורשון, תחתום בשעות הקרובות על הסכם עם רשימת "עצמאות עבודה" של פסח טבק. רשימתו של טבק זכתה בתשעה מושבים, כך שביחד תמנה הקואליציה 42 מושבים.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי בכך נכשל ניסיונן של הרשימות האחרות להדיח את המנצחים הגדולים בבחירות שהתקיימו ביום שלישי השבוע לוועד קרית חיים, כפי שקרה בבחירות לוועד ב-2016, כאשר הסיעה שניצחה אז בראשותה של יעל לפר ביטון הודחה, כשהסיעות האחרונות חברו נגדה.

 

 

עוד בבחירות שהתקיימו ביום שלישי השבוע: רשימת "כן", בראשותו של חבר מועצת העיר חיפה מסיעת הליכוד אלי בן דיין, זכתה ב-12 מושבים. ב-12 מושבים זכתה גם רשימת "קרית חיים 1" בראשותם של יצחק פיטרמן וחבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו. רשימת "לב לקרית חיים" בראשותו של עו"ד משה פרץ זכתה בחמישה מושבים. אלברט עזימי לא עבר את אחוז החסימה.

בן דיין מסר בתגובה: "אני דוחה מכל וכל את האמירה כאילו נעשה ניסיון של 'מחטף' או 'הדחה' של מישהו. הבחירות לוועד קרית חיים הן בחירות של רשימות. מכיוון שאף רשימה לא זכתה ברוב מוחלט של 36 מושבים – זה רק לגיטימי ודמוקרטי לנסות ולהרכיב קואליציה. סיעת 'כן' בראשותי פנתה לכל הסיעות על מנת שנוכל לבנות קואליציה מגוונת ורחבה שתקיף את כל התושבים בשותפות ובעשייה באופן שיאחד ולא יפלג.

"לצערי, חוסר הניסיון הפוליטי והניהולי של סיעת 'תנופה' וחבריה, שממשיכים את הקמפיין שעמוס באי דיוקים, בסיסמאות ריקות מתוכן ובהבטחות שווא, בשילוב של כעסים ומחלוקות אישיות של חברים ממפלגת העבודה יובילו את הוועד לתקופות טרם הניהול שלנו. הקואליציה החדשה שהתגבשה תשמח לגלות שהשארנו ועד יציב מבחינה כלכלית וניהולית עם עודפי מוזמנים שתוכננו לטובת השקעות בתשתיות מפעל המים והצנרת. בנוסף, כתבנו תקנון מסודר לכל נושא הקרן קהילתית, שאף עובר ביקורת של רואה חשבון חיצוני לצד מבקר פנים. בכל חמש השנים האחרונות, לצד הבראה של מפעל המים וטיפול בגירעון הנהלת הוועד, בראשות איציק פיטרמן ושלמה אוחיון ביחד איתי כיו"ר ועדת הכספים וחברי ההנהלה, פעלנו רבות בקריה ותמכנו בעשרות פעילויות וארגונים לרבות בתי ספר, גני ילדים, טקסי יקיר הקריה, רווחה, תמיכה באגודות ספורט, דת ועוד. תמכנו בארגונים רבים בקרית חיים וכולי תקווה שתהיה המשכיות לדבר.

"כמובן, כמי שהכרעה דמוקרטית היא נר לרגלו אני מקבל את הכרעת הבוחרים ומכבד את ההסכם הקואליציוני שנחתם. אני לא חושב שהוא נכון, אבל אלו כללי הדמוקרטיה וזה לגיטימי.

"לעניין בחירות 2016. אנו בסיעת הליכוד רצנו בבלוק טכני ביחד עם מפלגת העבודה וסיעת עצמאות, וכאשר ראש הסיעה דאז לא הסכימה לשתף פעולה עם שאר הסיעות ולהקים קואליציה רחבה, הודעתי לה על פרישה. מהלך שהתברר כמוצדק והביא לתוצאות המצוינות בשנים האחרונות.

"לצערי, אני רואה בהתנהלות סיעת 'תנופה' והעומדת בראשה התנהלות שמזכירה את גברת קליש ומר נחשון צוק. כולנו רואים להיכן זה מוביל וגם יודעים כיצד זה ייגמר. סיעת 'כן' וסיעת הליכוד ביחד עם סיעת 'לב' וסיעת 'קרית חיים אחת' ימשכו לפעול לטובת התושבים במסגרת הוועד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאוכזב

    מה זה באמת משנה הרי כל עוד קרית חיים תיחשב שכונה של חיפה לא ישתנה פה כלום לא משנה מי יהיה בועד, מאז שאני ילד קרית חיים נחשבה לקריה המוזנחת ביותר והכי פחות מושקעת, רק היפרדות מהעיר חיפה תוביל לשינוי אמיתי, אבל במדינת הכסף הכי חשוב זה לא יקרה כי אז חיפה תפסיד מאות מליוני שקלים וקרית חיים תהפוך לקריה העשירה ביותר בארץ הרי כל שטחי המסחר עד לבסיס הטכני יושבים על שטח קרית חיים בגלל זה זה לעולם לא יקרה ואנחנו נמשיך להיות מקופחים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר