עינת קליש רות (צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם. (צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש רותם: "אנשים אומרים לי שחזירי הבר חמודים"

בריאיון לרענן שקד שמתפרסם היום במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" אומרת ראש עיריית חיפה על חזירי הבר שהשתלטו על העיר: "אתה יודע כמה אנשים מספרים לי שהם הסתובבו חצי יום בעיר, חיפשו חזירי בר ולא ראו והתבאסו?". במצב הניקיון הגרוע בעיר מאשימה קליש בריאיון את עובדי התברואה ("לא קמו לעבודה"). ועד העובדים: "ניסיונה של ראש העיר להסיט את האש ממצבה הנואש אל עבר עובדי העירייה - לא יצלח"

פורסם בתאריך: 30.7.21 16:28

"לא רק שלא איבדתי שליטה, אלא שכמות החזירים והתלונות עליהם הולכת ויורדת. חד משמעית". כך אמרה ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם בריאיון לרענן שקד שמתפרסם איתה היום (שישי) במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות.

בריאיון טוענת קליש רותם, כי גם בתקופת יהב חזירים הסתובבו בעיר, אולם לאחר שהכתב הקשה עליה ואמר, כי הוא שומע מרבים שהם מפחדים לצאת מהרכב או מהבית בגלל החזירים, השיבה קליש רותם: "אתה יודע כמה אנשים אומרים לי 'יו, איזה חמודים! רואים אותם ברחוב'? אתה יודע כמה אנשים מספרים לי שהם הסתובבו חצי יום בעיר, חיפשו אותם ולא ראו והתבאסו? תל אביבי בא וסיפר לי שהגיע לעיר, ו'איך רציתי לראות אותם'. אז אתה אומר 'אנשים אומרים' – יש אנשים שאומרים הפוך. יש אנשים שאומרים: 'הם לא פוגעים, הם לא מפחידים'".

על מצב התברואה והניקיון בעיר, אמרה קליש רותם, כי הדברים הולכים להשתנות, ואף ביקרה קשות את התנהלות עובדי אגף התברואה. קליש רותם: "היום הגעתי לאתר כלי הרכב של פינוי האשפה, וחלקם היו במוסך, כי הנהגים לא קמו בבוקר לעבודה. כל אחד עם סיפור אחר, וכל הדברים האלה מתחילים להיבדק לעומק-לעומק".

 

 

מוועד עובדי העירייה נמסר: "נדהמו לגלות הבוקר שראש העיר קליש רותם החליטה להשתלח לעיני כל המדינה בריאיון המביך שנתקלנו בו מימינו ב'ידיעות אחרונות'. מעבר לבלבול שניכר לכל בר דעת, נגיד שאנו דוחים את הטענות המוזרות והארס שנשלח כלפי עובדי העירייה. ניסיונה של ראש העיר להסיט את האש ממצבה הנואש בעירייה, מתסכול התושבים, מהתנהלותה האישית ומכישלונותיה אל עבר עובדי העירייה – לא יצלח. עובדי העירייה המסורים ימשיכו לשרת את תושבי העיר נאמנה  כפי שעשו תחת כל ראש עיר. לא נותר לנו אלא להתנצל בפני הציבור החיפאי, שכעת סיפורה הכושל של חיפה בשנתיים וחצי האחרונות הוא נחלת הכלל. אבוי לבושות".

חבר מועצת השינוי יעקב פיינגולד מסר בתגובה: "קליש ממשיכה בתשובות הזויות, בניתוח לוקה קשות של המצב בעיר ומסרבת להבין שהמצב של העיר מאוד קשה, ובעיקר עובדי העירייה שלא נותנים בה אמון יותר. מועצת השינוי תנסה להשפיע לטובה על ראש העיר, על מנת לשפר את מצב העיר ותושביה. אני כל פעם חושב שהיא תתאפס ותעשה ריסטרט, אבל זה לא קורה לה. היא בשלה, ועם זה צריך להתמודד".

חברת מועצת השינוי סופי נקש: "שוב ראש העיר מוכיחה עד כמה היא מנותקת מהעיר חיפה, כמה כולם אשמים חוץ ממנה. ראש עיר שבוחרת להפוך את חזיר הבר לאטרקציה התיירותית המרכזית בעיר ולהשתלח בעובדים הנאמנים והטובים במקום לקחת אחריות ולהגיד 'כשלתי בכל תחום אפשרי שנוגע לעיר', מעדיפה לשכור עוד יועצים ולהקשיב לעצות האחיתופל שהביאו אותה למצב העגום שבו היא נמצאת – צריכה להסיק מסקנות ולפנות את מקומה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שולמית, כרמל

    עינת היקרה, אנחנו נבחר בך גם בבחירות הבאות. מגיע לך להיות ראש העיר חיפה לפחות 3 קדנציות. באת להציל ובמילה אחת: תודה.

  2. מישהו שמנסה להכניס לה מה ההבדל בין חיית בר לחיית מחמד

    חזיר בר כשמהו כן הוא בר! הוא לא חיה מבויתת!
    אין הבדל בין חזיר לעכברים וגוקים! החזירים יכולים לתקוף בלי סיבה הם מטנפים ואינם ראוים למחיה בישובים מיושבים! אלה במקומות חקלאים או ביערות

  3. גיורא

    בניגוד לפוסטים ממומנים ברשתות, הציבור החיפאי דווקא איתך. היידה לקראת הבחירות הבאות, מנצחת בקלות, קל.

  4. יערה

    למה שחיפה תהיה הפריק שואו בשביל תל אביבים שרוצים לראות חזירים? אנחנו תושבים ורוצים לחיות בביטחון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר