עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

החל מיום חמישי הבא: שביתה במחלקת רישוי עסקים בעירייה

השביתה תהיה חלק מהשבתת יחידות רישוי העסקים בשלטון המקומי ובשלוש הערים הגדולות שהוכרזה על ידי הסתדרות המעו"ף. העילה: עובדי יחידות רישוי עסקים ברשויות אינם מתוגמלים למרות רפורמת רישוי העסקים שעברה ב-2019 והתחייבה למענק תמריצים לעובדים

פורסם בתאריך: 1.8.21 08:50

הסתדרות המעו"ף מכריזה על השבתת יחידות רישוי העסקים בשלטון המקומי ובשלוש הערים הגדולות, וביניהן – חיפה. השביתה אושרה על ידי המוסד המנהל המרכזי הארצי בהסתדרות העובדים הכללית החדשה והיא מתוכננת להתחיל מיום חמישי הבא ואילך (ה-12 לאוגוסט).
על פי ההודעה שמסר יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל, למשרד העבודה והרווחה עולה כי הסיבה להשבתה היא רפורמת רישוי עסקים שעברה בשנת 2019 ו"כוללת התחיבויות שונות בהן, בין היתר, מענקי תמרוץ לעובדי יחידת רישוי העסקים ברשויות". אלא, שלטענת בר-טל, "בפועל, למרות שהרפורמה החלה להיות מיושמת, והעובדים כבר נתבקשו לקחת בה חלק, עובדי יחידות רישוי העסקים ברשויות המקומיות אינם מתוגמלים כנדרש וגם אינם יכולים לבצע את עבודתם כנדרש בהתאם לרפורמה, משום שלא כל התקציבים הועברו לרשויות".

 

 

עוד מוסיף בר-טל בהודעה, כי זוהי "התנהלות בחוסר תום לב ובדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה קיבוציים בכלל, וביחסי עבודה קיבוציים בשירות הציבורי, בפרט. הציפייה היא כי עובדי רישוי העסקים ברשויות המקומיות יתפעלו את הפעילות שהוסדרה בחקיקה וזאת ללא העברת התקצוב המותאם וכן מבלי שהוסדרו מענקי התמרוץ והתגמול".
על פי ההודעה, נעשה ניסיון ליישב את הסכסוך בדרך של משא ומתן ישיר אולם ניסיון זה הסתיים ללא תוצאות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר