בכירי לאומי עם אנשי העסקים הבכירים (צילום: כפיר סיון)
בכירי לאומי עם אנשי העסקים הבכירים (צילום: כפיר סיון)

בצל התפשטות זן הדלתא: בנק לאומי אירח את לקוחות המערך המסחרי באירוע חגיגי

יו"ר לאומי, סאמר חאג' יחיא אמר ללקוחות: "לאחר שנה משמעותית של משבר קורונה, כשלא ברורה עדיין השפעת זן הדלתא על הבריאות והכלכלה, אנו, בבנק לאומי, עושים ונעשה הכל כדי להמשיך להיות אי של יציבות עבורכם ונמשיך להיות שותפים שלכם בהתמודדות עם משברים ובצמיחה וההתפתחות העסקית שלכם"

פורסם בתאריך: 10.8.21 17:26

רגע לפני שזן הדלתא שוב שיבש לכולנו את החיים, הספיקו ראשי המגזר העסקי בחיפה הצפון להתכנס לאירוע מיוחד, שערך בנק לאומי עבור לקוחות המערך המסחרי באולמי "קאלה" בחיפה.

את המארחים ייצגו יו"ר לאומי, סאמר חאג' יחיא, מנכ"ל לאומי חנן פרידמן, ראש החטיבה העסקית רונן אגסי וראש המערך המסחרי רונן מורי. בין אנשי העסקים הבכירים נצפו מיכאל שלוסר, בעלי השליטה באריקה כרמל, משווקת מכשיר בי קיו לייזר, שזכה לברכות חמות לאחר שהנפיק בשבוע שעבר את החברה בבורסה בתל אביב; שמואל דונרשטיין, בעלי רב בריח, שמתכנן גם הוא הנפקה בקרוב; אהוד סאסי, בעלי דלתות חמדיה; האני ג'האשן, מנכ"ל יצרנית שמן הזית משק ג'האשן; יונתן חי, מבעלי דלקל; ד"ר מוחמד זחלקה, מנכ"ל חברת השתלים הדנטליים אלפאגייט; איציק שניידר, מבעלי קבוצת שניידר; מיכאל אילוז, המנכ"ל המיתולוגי (הפורש) של טבע נאות, ומשה משעל, מנכ"ל ביטום.

יו"ר לאומי חאג' יחיא, התייחס לשינויים הרבים שעימם מתמודדים אנשי העסקים בשנה האחרונה: "לאחר שנה משמעותית של משבר קורונה, כשלא ברורה עדיין השפעת זן הדלתא על הבריאות והכלכלה, אנו, בבנק לאומי, עושים ונעשה הכל כדי להמשיך להיות אי של יציבות עבור לקוחותינו ונמשיך להיות שותפים שלכם בהתמודדות עם משברים ובצמיחה וההתפתחות העסקית שלכם".

 

 

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, אמר: "הקורונה לימדה את כולנו בכל תחומי העיסוק שעלינו לבצע טרנספורמציה טכנולוגית, תפעולית ושירותית מואצת, אחרת לא נהיה רלוונטיים. אנו, בלאומי, עומדים לרשות לקוחותינו להתאמת הפתרונות הפיננסיים שיאפשרו לבצע זאת, שכן המשק הישראלי חייב חברות עסקיות מצליחות ומשגשגות".

לצד הנאומים, החלק הקליל של הערב כלל ארוחת ערב חגיגת והופעה של הזמרת נסרין.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר