עדן בן זקן (צילום: דניאל קמינסקי)
עדן בן זקן (צילום: דניאל קמינסקי)

רק 3000 איש יורשו להיכנס להופעות של קירל ובן זקן

אירועי סיום הקיץ המרכזיים בכיכובן של נועה קירל ועדן בן זקן יתקיים ב-26 וב-28 לחודש בקונכיה שבגן האם, אולם הכניסה תותר לקהל של 3000 איש בלבד. במשטרת ישראל אישרו את הדברים וציינו כי במידה ויחולו הגבלות נוספות לאור הקורונה - יתכנו שינויים. עיריית חיפה: "במידה וייווצר צורך לדחות את האירוע בעקבות המגבלות, לא יבוזבזו משאבים מיותרים"

פורסם בתאריך: 12.8.21 16:32

עיריית חיפה פירסמה היום את רשימת האירועים הקרובים לחודשים אוגוסט-ספטמבר, כשביניהם הופעותיהן של הזמרות נועה קירל ועדן בן זקן שיתקיימו בקונכיה שבגן האם.

הופעותיהן של קירל ובן זקן מהוות את אירועי סיום הקיץ כאשר הופעתה של קירל תתקיים ביום חמישי, 26 לאוגוסט, ואילו הופעתה של בן זקן תתקיים במוצ"ש, 28 לאוגוסט. עיריית חיפה הודיעה כי הכניסה להופעות אלו תהיה ללא עלות, אולם נדרש שיריון כרטיסים מראש. כמו כן הכניסה תהיה מותנית על פי הנחיות התו הירוק ומשרד הבריאות.

אולם ל"כלבו חיפה והקריות" נודע כי להופעות אלו תותר כניסה של 3000 איש בלבד על פי הנחיית המשטרה. יתרה מזאת, אם תהיינה הגבלות נוספות בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה ועליה בתחלואה – יתכנו שינויים נוספים. לעת עתה, הודיע העירייה כי התושבים יוכלו לשריין כרטיסים החלה מהשעה 16:00 היום באמצעות דף הפייסבוק של העירייה או חשבון האינסטגרם שלה.

כזכור הופעתה של בן זקן מתקיימת לאור דחיית הופעתה שאמורה הייתה להתקיים כחלק מחגיגות האליפות של מכבי חיפה שהתבטלו לאחר שבמשטרה אמרו כי לא התקיימו הוראות הבטיחות הנדרשות לקיום האירוע; ואילו קירל הייתה אמורה להופיע בבמת יום העצמאות בקרית חיים אולם הופעתה נדחתה בעקבות ביקורת ציבורית לאור העובדה שבני נוער, קהל היעד העיקרי של קירל, לא יכול היה להיכנס למתחם לאור מגבלות התו הירוק. במקומה של קירל הובאה הזמרת שירי מימון והעירייה הבטיחו כי קירל תובא להופעה בקיץ.

מעיריית חיפה נמסר: "עיריית חיפה עושה כל הניתן על מנת לעמוד בתקנות הקורונה הממשלתיות ועם זאת לאפשר לציבור ליהנות מאירועי תרבות רחבים ופתוחים לקהל. מספר המשתתפים באירועים אלו יהיה גדול מ-3000 וזאת בכפוף לבדיקות, הנחיות משרד הבריאות ואישור המשטרה. גן האם נבחר לקיום האירוע בשל התנאים והתשתיות הקיימים בו, הכוללים בין היתר כניסות מוסדרות וגידור המאפשר פיקוח על באי המקום, חשמל ובמה מוסדרת. כל אלה יוצרים אפשרות לקיום אירוע בסדר גודל כזה, למרות התקופה המאתגרת ובמידה וייווצר צורך לדחות את האירוע בעקבות המגבלות, לא יבוזבזו משאבים מיותרים".

 

עוד אירועים מתוכננים:

ברחוב הנמל 39 שבעיר התחתית יימשכו הערב מופעי להקות האינדי, ה- TELEPORT. היום יופיעו – RASCO // Ouzo Bazookz // די. ג'יי SMOZI.

בנוסף להופעות יכללו האירועים גם הקרנות וידאו ארט והפתעות נוספות. הכניסה חופשית לכל האירועים, למעט לאירוע השיא שייערך בתאריך ה- 9/9/21, בנמל חיפה. האירוע בנמל יכלול איחוד של להקת "הבילויים", ובנוסף הופעות של ריף כהן, "ויתרתי", טדי נגוסה, 3421, רביעיית ספי ציזלינג, גיאיגא, אנטיגונה רקס וכן מתחם אלקטרוני בשיתוף ה"גנרטור" של מכבי שיארח את אגוזי / אוטרקי / שוזין / ניקוטין לייב / אנה (פקוטק) בקטובק דינה (קוקשוק) ועוד.

עיריית חיפה, באמצעות תאגיד אתו"ס, תקיים בחול המועד סוכות את פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-37, בין התאריכים 19-28/9/21. במהלך עשרת ימי הפסטיבל צפויים עשרות אלפי צופים ליהנות מעשרות סרטים מהארץ ומרחבי העולם שיוקרנו, משעות הבוקר ועד חצות. אליהם צפויים להצטרף עשרות אלפי מבקרים, שיפקדו את אירועי החוצות וההקרנות הפתוחות.

אגף התרבות של עיריית חיפה, בשיתוף קהילת בת גלים ובתמיכת משרד התרבות, יקיים זו השנה ה- 11 את פסטיבל "בית גלים". הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 23-25.9, יציין גם 100 שנה לשכונת בת-גלים ויכלול תערוכות בבתים ובמבני ציבור לצד מופעים, הרצאות על הבר, ואירועים לילדים ומשפחות.

ביום חמישי, 2.9.21, תיפתח במשכן לאמנות עכשווית, "הפירמידה" ובמוזיאון קו התפר תערוכה חדשה אשר תוצג במקביל, בשם: "דוגמאות לחיקוי". התערוכה תעסוק ברבדים שונים של משבר האקלים ובעידוד חזון של חיי קיימות וכן תדגיש את הרעיון, שכל אדם יכול להיות חלק מהמהפכה הירוקה. הכניסה חופשית.

ביום שלישי, 28.9, יחל בשעה 20:00 בערב בגן-האם שבמרכז הכרמל אירוע רב תרבותי, בביצוע בני נוער חיפאיים (גילאי 12-18), המנגנים ושרים בתשעה ממרכזי המוסיקה השונים בחיפה. הרפרטואר יכלול יצירות מוסיקה קלאסית, ג'אז, רוק, עיבודי ביג בנד למיטב הסטנדרטים, מוסיקה ישראלית, אתנית, ערבית ומערבית. הנחיה ושזירת הקטעים המוסיקליים בטקסט מחודד ומצחיק – בהנחיית אורח מפתיע. המרכזים המשתתפים: מרכז "יובל", "הביט", "רוק סיטי", קונסרבטוריון "רובין", קונסרבטוריון "דוניה ויצמן", מרכז המוסיקה "אל כרמל", מרכז המוסיקה מתנ"ס "נווה יוסף", מגמת המוסיקה בתיכון "רעות לאמנויות". הכניסה חופשית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר