סופי נקש, עינת קליש רותם ושמשון עידו (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; יח"צ)
סופי נקש, עינת קליש רותם ושמשון עידו (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; יח"צ)

עידו ונקש: "צוק הציע לנו להצטרף לקואליציה העירונית"

סגני ראש העירייה החדשים, שמשון עידו וסופי נקש, אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי במהלך פגישתם היום אחר הצהריים עם קליש, הציע להם צוק לחתום על הסכמים קואליציוניים ולקבל סמכויות של סגנים. נקש: "המטרה שלנו היא לא לקבל חדרים או תפקיד פוליטי. המטרה שלנו היא טובת העיר"

פורסם בתאריך: 15.8.21 19:07

"נושא ההצטרפות לקואליציה העירונית עלה יותר מפעם אחת בפגישה עם קליש רותם על ידי ממלא מקומה, נחשון צוק". כך אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" חבר המועצה ואחד מסגני ראש העירייה החדשים, שמשון עידו, בתום הפגישה עם ראש העירייה.

מוקדם יותר היום פרסם "כלבו – חיפה והקריות" כי קליש רותם נפגשה, לראשונה, עם שלושת סגניה ממועצת השינוי – סופי נקש, עידו ואביהו האן. הפגישה, על פי גורמים פוליטיים, הייתה ביוזמתה של קליש רותם.

עידו: "נענינו להזמנתה של ראש העיר לפגישה, שכן טובת התושבים לנגד עינינו. הצענו לעשות ככל שניתן כדי להפיח תקווה בקרב תושבי חיפה המיואשים".

ומה לגבי סמכויות? יוענקו לכם?

"הסמכויות הן של ראש העיר. ככל שהיא תרצה להשתמש בנו, אנחנו מוכנים לסייע לטובת העיר. מה שייראה לא תקין, נעמוד על המשמר".

 

 

היא לא הציעה לכם סמכויות?

לא. הסמכויות הן שלה. היא רצתה לראות מה הן גבולות הגזרה. בכל זאת יש לה עכשיו סגנים שלא היא בחרה, אז צריך לראות איך עובדים במשותף. הצענו לשתף פעולה וככל שהיא תרצה ותעניק לנו סמכויות, נפעל בהתאם. אם לא, אנחנו גם יודעים לעבוד בעצמנו וראו את זה בתקופה האחרונה. הרי מונעים מאיתנו לדבר עם מנהלי אגפים ועם כל מי שנמצא בעירייה. זה לא יעלה על הדעת שחברי מועצה, ובטח סגני ראש העיר, לא יוכלו לפנות למנהל אגף. גם הנושא הזה עלה. היא אמרה שהיא תבחן את הכל. נושא ההצטרפות לקואליציה עלה יותר מפעם אחת על ידי ממלא המקום שלה, צוק".

נקש: "נפגשנו עם ראש העיר, לבקשתה. במהלך הפגישה אכן ממלא מקומה, צוק, הציע לנו להיכנס לקואליציה ולחתום על הסכמים קואליציוניים במטרה לקבל סמכויות כסגני ראש עיר. אלא שהמטרה שלנו היא לא לקבל סמכויות, לקבל חדרים או תפקיד פוליטי כזה או אחר. המטרה שלנו היא טובת העיר, כל המהלך הזה נועד לעזור לעיר חיפה ולעצור את ההתדרדרות ולא לשם תפקיד כזה או אחר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק טוב, רצון העם ותחושת שליחות מובלים אתכם.
    בוודאי שלא כסף, אינטרסים אישיים ושל מקורבים וחתירה תחת שיטת הבחירה הדמוקרטית.

    איני תומך בקליש, אבל על אחת כמה וכמה שאיני תומך בכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר