יותם יקיר (צילום: צבי רוגר)
יותם יקיר (צילום: צבי רוגר)

מנכ"ל המוזיאונים יותם יקיר חזר בו מהתפטרותו

יקיר הודיע על התפטרותו מחברת המוזיאונים בחודש מרץ בשל חילוקי דעות קשים עם קליש רותם וצוק. בעקבות פנייתו של יו"ר סיעת הירוקים, אביהו האן, החליט יקיר לחזור בו מהתפטרותו

פורסם בתאריך: 22.8.21 17:50

מנכ"ל חברת המוזיאונים, יותם יקיר, שהודיע על התפטרותו בחודש מארס, הודיע כי נענה לבקשתו של אביהו האן וימשיך בתפקידו.

בחודש מארס האחרון הודיע יקיר לוועד המנהל, כי החליט להתפטר שנה וחודשיים בלבד מאז כניסתו לתפקיד. הסיבות לכך היו חילוקי דעות קשים עם ראש העירייה עינת קליש רותם וממלא מקומה נחשון צוק.

לפני שבועיים פנה האן ליקיר בבקשה לחזור בו מהתפטרותו. "אנו, חברי מועצת השינוי מקרב חברי מועצת העיר, פונים אליך על מנת שתחזור בך מהחלטתך להתפטר מתפקידך וקוראים לך לחזור ולנהל את חברת המוזיאונים. באת עם רצון טוב, ובתקופת עבודתך התחלנו לראות את השינויים אותם עשית, והכל ברוח טובה תוך שיתוף פעולה עם עובדי המוזיאונים. אנו נדאג לסייע, לתמוך ולעמוד לצידך על מנת שתמשיך להצעיד קדימה את ששת המוזיאונים, ובעיקר להגשים את חזונך לגבי חברת המוזיאונים", כתב האן.

 

 

יקיר עדכן את הוועד המנהל על החלטתו: "מעדכן אתכם במה שעדכנתי לפני זמן קצר את הדירקטורים שלנו – שבחרתי להיענות לקריאות להישאר לעת הזו בתפקידי. בתקווה אמתית שיתאפשר לי לפעול בתקופה הקרובה לקדם את המוזיאונים, לא רק לנהל אותם. חשוב לי שתדעו שיש לכם חלק בהחלטה שלי. קבוצה איכותית, מוכשרת שחותרת ליצירתיות ומצוינות ושכיף לי לנהל", כתב בהודעה.

האן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בישיבת דירקטוריון חברת המוזיאונים שניהלתי היום, שמחנו חברי הדירקטוריון ואני לשמוע ממנכ"ל החברה המוערך יותם יקיר על כך שנענה לבקשתנו למשוך את מכתב התפטרותו ולהמשיך לנהל את חברת מוזיאוני חיפה. כולנו תקווה לפיתוח וקידום חברת המוזיאונים כפי שחיפה ראויה. בהצלחה למנכ"ל המוזיאונים יותם יקיר. הצלחתו היא הצלחתנו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר