ברוך קלאר, מתנדב זק"א צפון (צילום: אהרן ברוך לייבוביץ)
ברוך קלאר, מתנדב זק"א צפון (צילום: אהרן ברוך לייבוביץ)

הקורבן ה-16 בחיפה: גופת אישה כבת 70 נמצאה במצב ריקבון בביתה

ברוך קלאר, מתנדב זק"א צפון שטיפל מוקדם יותר היום בזירה ברחוב דוד רזיאל: "מדובר באישה שנפטרה לפני שבועיים-שלוש. שכן שמתגורר בסמוך סיפר, כי הפעם האחרונה שנראתה האישה, הייתה לפני כחודש, ומאז לא ראו אותה. בימים האחרונים התפשט בכל הבניין ריח נוראי, בעקבותיו הזעיקו השכנים את המשטרה והכיבוי"

פורסם בתאריך: 30.8.21 15:20

האירוע המחריד ה-16 מתחילת השנה בחיפה: גופת אישה כבת 70 נמצאה היום (שני) בביתה במצב ריקבון מתקדם, ככל הנראה מספר שבועות לאחר מותה של האישה.

סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה במצב ריקבון מתקדם ברחוב דוד רזיאל בחיפה.

ברוך קלאר, מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה: "הלב נקרע. שוב נקראנו לזירה קשה מאוד. אישה כבת 70 המתגוררת בגפה אותרה ללא רוח חיים כשהיא במצב ריקבון מתקדם, ככל הנראה מספר שבועות לאחר מותה. שכן שמתגורר בסמוך סיפר, כי הפעם האחרונה שנראתה האישה, הייתה לפני כחודש, ומאז לא ראו אותה. בימים האחרונים התפשט בכל הבניין ריח נוראי, בעקבותיו הזעיקו השכנים את המשטרה והכיבוי. לאחר שנכנסו לדירה, אותרה המנוחה מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

 

 

דובר זק"א מוטי בוקצין: "זו מגפה שקטה וכואבת. העיר חיפה מובילה במקרים הקשים. 16 מקרים מתחילת השנה בחיפה בלבד! אנו פונים ללב של כל אחד ואחת – אם יש לכם שכן שגר לבדו, אל תחכו לריח הנורא, תבדקו בשלומם של השכנים בכל יום כדי להציל את חייהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר