יו"ר ועד נווה שאנן, יעקב שטרית (צילום: דוברות נווה שאנן)
יו"ר ועד נווה שאנן, יעקב שטרית (צילום: דוברות נווה שאנן)

ועד נוה שאנן יקים צוותי מתנדבים שיצור קשר קבוע עם זקנים עריריים

במסגרת היוזמה אותה מקדם יו"ר ועד השכונה, יעקב שטרית, תחולק השכונה לחמש גזרות, צוותי המתנדבים יצרו קשר עם התושבים באופן קבוע ואף יגיעו לביתם. שטרית: "עצם המחשבה שכל אחד או אחת מהם היה יכול להיות הורה שלנו מביא אותי בקנאות רבה לעשות הכול לגרום להם לדעת שיש מי דואג להם"

פורסם בתאריך: 31.8.21 17:26

יו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית יקים צוותי מתנדבים שיצרו קשר עם תושבים עריריים באופן קבוע.

יוזמה זו מגיעה על רקע ריבוי המקרים של מציאת גופות של תושבים עריריים במצב ריקבון, כאשר רק היום היה זה המקרה ה-17 שבו נמצאה גופה במצב ריקבון ברחוב אבא הלל סילבר.

לדברי שטרית באירוע הרמת הכוסית לרגל השנה החדשה העתיד להתקיים עם פעילים תושבי השכונה הוא יציג את הנושא ויבקש מהם לרתום אליהם פעילים נוספים שיצטרפו ליוזמה.

בנוסף, שטרית מתכנן לפנות למחלקת הרווחה של עיריית חיפה כדי שזו תספק לו את הפרטים של התושבים העריריים ברחבי השכונה. לדבריו, על מנת לייעל את המיזם, השכונה תחולק לחמש גזרות על פי התפלגות המבוגרים העריריים שחיים בבדידות וצוותי המתנדבים ידאגו להתקשר אליהם ואף להגיע פיזית אליהם במטרה לדאוג לשלומם.

 

 

 

שטרית מסביר כיצד תיושם היוזמה: "ועד נווה שאנן הולך ליישם את היוזמה הזו. ביום חמישי תתקיים הרמת כוסית לעשרים פעילים בשכונה אותם אני מתכוון לגייס ולבקש מהם שכל אחד מהם יביא שלושה שמות של מתנדבים במטרה להקים סיירת שתבדוק את שלומם של הזקנים העריריים בשכונה. אני אדאג להבאת פרטיהם של הזקנים, והם יהיו איתם בקשר יום-יומי. בנוסף נגייס שני חברי ועד שיצרו איתם קשר טלפוני ויבקרו אותם".

עוד אומר שטרית: "התושבים המבוגרים הם ערך עליון מבחינת העזרה והנתינה שהם זכאים להן. עצם המחשבה שכל אחד או אחת מהם היה יכול להיות הורה שלנו מביא אותי בקנאות רבה לעשות הכול על מנת לגרום להם לדעת שיש מי שמסתכל עליהם ודואג להם, יש מי שמדבר איתם ונותן להם את האפשרות לקשר רציף ובעיקר לעזרה ותמיכה. החברה שלנו צריכה לעשות הכול כדי לגרום לאותם עריריים בגיל השלישי להרגיש שהם עטופים בנתינה ובעיקר באהבה ובתשומת לב, כאן אנו נמדדים בעזרה ובתמיכה לחלש ולהפכו בדרך זו לחזק".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עפר בורג

    כבר פעמיים השארתי כאן הודעה והיא לא הועלתה.
    מעוניין לקחת חלק ביוזמה. בבקשה חיזרו אלי 055-8810427 עפר

  2. גילה

    מעולה זה מה שהיה צריך לעשות בכל עיר. להפעיל מתנדבים מבוגרים פנסיונרים למטרה החשובה במיוחד הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר