"היה נונשלנט". משה אלון ז"ל
"היה נונשלנט". משה אלון ז"ל

איש הנדל"ן משה אלון נפטר בפתאומיות

אלון נפטר ביום חמישי האחרון, ככל הנראה מדום לב, והוא בן 67. אחותו, האמנית קליה אייכנגרין מספרת: "היינו בצימרים והודיעו לנו לחזור. חשבנו שהוא עובד עלינו. הוא היה כמו פיה. מי שהיה פוגש אותו היה מתמלא בשמחה ובאור"

פורסם בתאריך: 12.9.21 12:09

איש הנדל"ן משה אלון, הבעלים של חברת "אלון גלובל" בע"מ, נפטר ביום חמישי האחרון בפתאומיות, והוא בן 67. אלון, המתגורר בלוס אנג'לס, הגיע לארץ לרגל החגים וכדי לחגוג לאחיו, דני, יום הולדת 80.

אחותו, האמנית קליה אייכנגרין: "הוא היה בדרך לבית החולים, והוא כנראה נפטר מדום לב. היינו בצימרים, והודיעו לנו לחזור. חשבנו שהוא עובד עלינו, והגענו לבית החולים והודיעו לנו שהוא איננו".

משה אלון ז"ל (עומד משמאל) בראש השנה האחרון עם המשפחה

משה אלון ז"ל (עומד משמאל) בראש השנה האחרון עם המשפחה

מוסיפה אייכנגרין: "הוא היה כמו פיה. מי שהיה פוגש אותו היה מתמלא בשמחה ובאור. אהוב על ילדים, על זקנים, על חברים. הוא היה מלא הומור, כל הזמן עם בת צחוק בעיניים. היה נונשלנט. עם הזקן, השורט'ס וסנדלי שורש. אי אפשר היה לנחש שמצבו הכלכלי כזה טוב. הכל הוא עשה במו ידיו. הוא לא הזניח אף אחד שהכיר. הוא יכול היה לקנות חצי חיפה, ותמיד היה צנוע, לא השוויץ, לא כלום. לכל אחד היה לו זמן, להצחיק כל אחד. זה בן אדם ששלחו לנו כדי שיהיה קצת יותר קל בחיים. מי שנגע בו, מי שפגש בו, מי שעבד איתו – כולם העריצו אותו ורצו להיות בקרבתו. תמיד הייתה שמחה סביבו. הוא היה אמור לחגוג ב-29 בחודש את יום הולדתו. הוא נולד במוצאי ראש השנה והחזיר את נשמתו בין ראש השנה ויום הכיפורים כמו הקדושים".

 

 

בין שאר הפרויקטים של חברת "אלון גלובל" נמצא גם פרויקט היוקרה "נוף חנה" ברחוב יפה נוף, שנקרא על שם אמו של אלון, חנה אייכנגרין.

הפרויקט ברחוב יפה נוף 34/שדרות הנשיא 45 (צילום: מיכה בריקמן)

פרויקט "נוף חנה" ברחוב יפה נוף (צילום: מיכה בריקמן)

באתר החברה נכתב: "בהתאם לקווי המדיניות, החברה הוקמה ונכנסה לפעילות מיידית בשנת 2005 תוך רכישת נכסי קרקע כעתודה לקראת פעילותה העסקית. בהמשך הושקע הון רב ומאמצים בקידום פרויקט 'נוף חנה' כמימוש להתוויית הדרך ולהחלטות הבעלים באשר לפעילות הישראלית. כל המימון של פעילות החברה נובע ממקורות הון עצמיים, עדות לחוסן הכלכלי והיכולות של החברה ובעליה".

אלון השאיר אחריו אישה, שתי בנות ובן. הלוויתו תתקיים ביום שלישי בכפר סמיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהיה זכרו ברוך מי יודע נייד של אחותו קליה אייכנגורן ??? היא אומנית ?
    בברכה
    רחל
    דר רחל גיתאי פיזם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מושי היית אחלה חבר לספסל הלימודים באורט חנה סנש

  3. שלומי

    פנים טובות טובות היו לו
    עשיתי הליכה ברחוב וראיתי את מודעת האבל ומרגש כיצד תיארו אותו שם
    שינוח על משכבו בגן עדן
    ברוך דיין האמת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר