הסדקים שהתגלו בבניין ברחוב אחוה (צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז חוף)
הסדקים שהתגלו בבניין ברחוב אחווה (צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז חוף)

דיירי הבניין ברחוב אחווה בקרית אליעזר הורשו לחזור לבתיהם

לאחר בדיקה של מהנדס מטעם המחלקה למבנים מסוכנים של עיריית חיפה, ניתן לדיירים אישור לחזור אל בתיהם. על פי החלטה משותפת של עיריית חיפה, כבאות והצלה ומשטרת ישראל, העירייה תפעל להתקין עוד היום רגלי תמיכה כפתרון זמני, עד לביצוע טיפול יסודי בתפר המבנה

פורסם בתאריך: 19.9.21 21:47

דיירי הבניין ברחוב אחווה 25 בקרית אליעזר, שפונו היום אחר צהריים (ראשון) בשל חשש מקריסת הבניין, הורשו לחזור לבתיהם.

מעיריית חיפה נמסר: "לאחר בחינה מעמיקה שערך מהנדס קונסטרוקטור מטעם המחלקה למבנים מסוכנים של עיריית חיפה בבניין ברחוב אחווה 25, ניתן לדיירים אישור לחזור אל בתיהם. על פי החלטה משותפת של עיריית חיפה, כבאות והצלה ומשטרת ישראל, העירייה תפעל להתקין עוד היום רגלי תמיכה כפתרון זמני, עד לביצוע טיפול יסודי בתפר המבנה".

 

 

מוקדם יותר היום פונו כל הדיירים המתגוררים בבניין אל מתחם בית הספר עירוני א', הממוקם בסמוך. מהנדסי העירייה בדקו את מצבו הקונסטרוקטיבי של הבניין, ופעלו במקום ביחד עם כוחות כבאות והצלה ומשטרת ישראל.

ראש העירייה, עינת קליש רותם: "מיד עם היוודע על פרטי המקרה, הנחיתי את צוותי העירייה לפעול לפינוי הדיירים מדירותיהם באופן מיידי ולמתן מענה הולם, כפי שפעלנו במקרים דומים בעבר. נמשיך ללוות את הדיירים ולדאוג לכל צורכיהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליעזר פ

    הם כל הזמן מתלוננים בעירייה שהמבנה מסוכן שיתקנו אותו כבר על חשבונו או שיהרסו אותו וזהו. התושבים לא צריכים לדלם להם על חיזוק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר