היו"ר החדשה. זהבית בן דוד
היו"ר החדשה. זהבית בן דוד

נבחרה יו"ר חדשה לוועד ההורים של בי"ס דגניה: זהבית בן דוד

פורסם בתאריך: 5.10.21 09:05

זהבית בן דוד, מי ששימשה סגן יו"ר ועד הורי תלמידי בית הספר דגניה בקרית חיים, נבחרה ליושבת ראש הועד.

אמש התקיימו הבחירות לוועד שבמסגרתן נבחרה בן דוד. בן דוד שימשה עד עתה כסגניתה של היו"ר הקודם, רוית אטיאס. בן דוד זכורה בשל מאבקה נגד סגירת בית הספר ומעבר התלמידים לבי"ס גורדון, כפי שנחשף לראשונה ב"כלבו חיפה והקריות".

בית הספר דגניה עלה לכותרות עם הפרסום ב"כלבו" לפי קיימת כוונה להעתיק את תלמידי בית הספר לבית הספר גורדון ולשכנם במתקנים יבילים בשל סמיכותו לחוות המיכלים בקרית חיים. או אז יצא ועד ההורים בהתנגדות ובמחאה חריפים נגד הכוונה של העירייה שאליה הצטרפו אחר כך גם חברי מועצת העיר. שיאה של ההתנגדות נרשמה עם פניית ההורים למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, בבקשה לעצור את הפינוי עד לסיום הליך שיתוף ציבור עם ההורים וכינוס ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין כשעל סדר יומה העתקת פעילותו של בית הספר. את הבקשה לכינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין הגישו חברי האופוזיציה. בישיבה אומצה, בין היתר, הצעת החלטה שניסחה האופוזיציה לפיה "מועצת העיר מחליטה, כי כל עוד לא נמצא שטח חליפי והוקם בית ספר חליפי, לא יועתק בית הספר דגניה ולא יפוזרו התלמידים וכי הרישום ובקשות העברה ייבחנו ויינתנו כפי שהיה עד היום ולפי אותם הקריטריונים, וזאת כדי למנוע זליגת תלמידים והפיכתו של בית הספר דגניה ללא רלוונטי". אימוץ ההחלטה חשף כבר אז את איבוד שליטתה של קליש במועצה והייתה מהסממנים המבשרים את הפיכת המועצה למועצה לעומתית שתקום חודשים אחר כך.

 

 

בן דוד אמרה ל"כלבו חיפה והקריות" לאחר בחירתה: "שמחה ונרגשת לקבל את תפקיד היו"ר. רוית אטיאס קודמתי ביצעה את התפקיד בצורה ראויה לשבח. נכנסתי לנעליים גדולות, מקווה לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר. יש לנו מנהלת חדשה בביה"ס, רינת תמיר, אשר לפי החזון שלה נראה כי יש עם מי לעבוד, לתת רעיונות חדשים ולשתף פעולה על מנת שיהיה נעים טוב ובטוח לילדינו".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר