קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)
קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)

שוב נדחתה פגישתה של קליש רותם עם שרת הפנים שקד

זו הפעם השנייה שהפגישה הנחשבת מכרעת על רקע המצב הפוליטי בעיר, נדחית. לדברי גורמים בעירייה ובמשרד הפנים, הפגישה נדחתה בשל שהותה של שקד בחו"ל והיא תתקיים בחודש הבא

פורסם בתאריך: 5.10.21 15:16

פגישה בין ראש העיר, עינת קליש רותם, לשרת הפנים, איילת שקד, שתוכננה להתקיים היום – נדחתה פעם נוספת. ל"כלבו חיפה והקריות" נודע כי סיבת הדחייה הינה בשל שהותה של השרה שקד בחו"ל. גורמים בעיריית חיפה מסרו כי התאריך החדש בו אמורות השתיים להיפגש נקבע לחודש הבא.

זו הפעם השנייה שהפגישה בין השתיים נדחית. עוד בחודש יולי פורסם ב"כלבו" כי קליש ביקשה להיפגש עם שקד בטרם תכונס מועצת העיר שדנה בהדחת שני סגני ראש העיר והפיכת המועצה למועצת לעומתית לקליש. טרם כינוסה של המועצה אף ניסתה קליש להקדים את הפגישה בין השתיים באמצעות פעילים של ימינה – ניסיון שלא צלח. מאוחר יותר נודע כי שקד דחתה את הפגישה למועד אחר, כשברקע גורמים במשרד הפנים אמרו כי שקד מבינה את חשיבותה של הפגישה לקליש על רקע המשבר הפוליטי בעיר, אלא שהיא לא תמהר להתערב במשבר.

 

חשיבות נוספת לפגישה עולה בשל הבקשה שהפנתה קליש לשקד לאשר המשך תשלום שכר לשני סגניה וממלאי מקומה, מיכי אלפר ונחשון צוק, לאחר שהמועצה הלעומתית שללה את שכרם. בקשה זו, שנחשפה לראשונה ב"כלבו חיפה והקריות", הוגשה על רקע הסמכות הבלעדית של שקד בהיותה שרת הפנים לבטל את החלטת המועצה ובכך להתיר לאלפר וצוק המשך קבלת שכר.

גורמים בהנהלת העירייה אישרו את הדברים ואמרו כי השתיים תיפגשנה בהתאם לתאריך החדש שנקבע, דהיינו – חודש נובמבר. במשרד הפנים אישרו כי השרה שקד שוהה בחו"ל ואילו מלשכתה עדיין לא התקבלה כל תגובה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר