רוני בן חיים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
רוני בן חיים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

גזבר עיריית חיפה רוני בן חיים יסיים את תפקידו בסוף השנה

הגזבר הודיע על החלטתו לראש העירייה קליש רותם. גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בן חיים החליט לסיים את תפקידו והודיע לעינת. נמאס לו. הוא הבין שיורידו אותו, כדי להוריד את עינת". קליש רותם: "אני מודה לרוני בן חיים על תרומתו לעיר חיפה בארבעת העשורים האחרונים"

פורסם בתאריך: 7.10.21 15:27

גזבר עיריית חיפה, רוני בן חיים, יסיים את תפקידו בסוף השנה, ב-31 בדצמבר. בן חיים, משמש בשנה זו בתפקיד הגזבר במסגרת הארכת שירות מעבר לגיל 67. לדברי גורמים בעירייה, בן חיים החליט לא לבקש הארכה נוספת, והוא כבר עדכן בהחלטתו את ראש העירייה עינת קליש רותם.

בן חיים מונה לגזבר העירייה בחודש מארס בשנה שעברה, לאחר שהגזבר הקודם, ג'קי ואקים, הודיע במפתיע על התפטרותו בנובמבר 2019, כשברקע מערכת יחסים עכורה עם קליש רותם. בן חיים הגיע לתפקיד, לאחר ששימש קודם לכן מנהל אגף החשבות במינהל הכספים. טרם מינויו הרשמי, שימש בן חיים, במשך כשלושה חודשים, ממלא מקומו של ואקים. לאחר שהתקבל האישור על המשך העסקתו מעבר לגיל הפרישה, הוא מונה לתפקיד הגזבר באופן רשמי.

גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בן חיים החליט לסיים את תפקידו והודיע לעינת. נמאס לו. הוא הבין שיורידו אותו, כדי להוריד את עינת".

 

 

יצוין, כי עם הקמת המועצה הלעומתית, בן חיים נאלץ להתמודד עם הכנת התקציב לשנת 2022, כאשר מולו ניצבת סגנית ראש העיר סופי נקש, חברת קואליציית השינוי, המשמשת עתה יו"ר ועדת הכספים. נקש היא זו שמכתיבה את הטון בנוגע לתקציב, בעוד שקליש מבקשת להעביר סעיפים על פי ראייתה.

הבוקר פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי ועדת הכספים הורתה בישיבתה אתמול ליועצות המשפטיות להפסיק את העסקתם של היועצים, ששירותיהם נשכרו עד עתה כחלק מחזונה העירוני של קליש רותם.

בן חיים מסר בתגובה: "לאחר 40 שנים, שבהן שירתתי את עיריית חיפה במגוון תפקידים מרתקים ומאתגרים, הודעתי השבוע לראש העיר על כוונתי לפרוש לגמלאות. אני מבקש להודות לראש העיר, לעובדי העירייה ולעובדים המסורים של מינהל הכספים".

קליש רותם אמרה ל"כלבו חיפה והקריות": "אני מודה לרוני בן חיים על תרומתו לעיר חיפה בארבעת העשורים האחרונים ובפרט על עבודתו כגזבר העירייה בשנתיים האחרונות, שהיו אינטנסיביות ומלאות אתגרים ויעדים. אני מאחלת לרוני בהצלחה בהמשך הדרך ובריאות איתנה."

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עובד עירייה

    הוא לא נפגע של קליש. הוא לא רצה לפנסיה בזמן והיה יס מן של ראש העיר. הוא הביון את המסר שאין לא מה לחפש שם ולתרום כי אף אחד לא באמת ספר אותו

  2. חיפאי

    נראה שאף אחד לא מצליח לשרוד שם…..והנותרים נשארים כי אין להם ברירה….מסכנים!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר