חזיר בר בחיפה (צילום: אוהד צויגנברג)
חזיר בר בחיפה (צילום: אוהד צויגנברג)

יצא לטייל עם כלבו ברחוב הפרחים והותקף על ידי חזיר בר. פונה לבית החולים במצב בינוני

בן 69 הותקף הערב (ראשון) על ידי חזיר בר בשכונת רוממה. חובש מד"א חי טקאטש ופראמדיקית מד"א שלי פרלוב: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי, שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים"

פורסם בתאריך: 17.10.21 21:58

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר בן 69 שהותקף על ידי חזיר בר ונחבל בגפיו ובראשו ברחוב הפרחים.

שמריהו ברסקי, חובש איחוד הצלה: "הגבר שכב כשהוא חבול בראשו ובגפיו. עוברי אורח סיפרו, כי הותקף על ידי חזיר בר. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה, הוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם, כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

ממד"א נמסר: "בשעה 21:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפגע מחזיר בר ברחוב הפרחים בשכונת רוממה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לרמב"ם במצב בינוני יציב עם חבלות בגפיים.

 

 

חובש מד"א חי טקאטש ופראמדיקית מד"א שלי פרלוב סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים. סיפרו לנו שבמהלך טיול עם הכלב הוא הותקף על ידי חזיר בר ונפצע. הענקנו לו טיפול רפואי, שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים".

מעיריית חיפה נמסר: "עיריית חיפה בוחנת בחומרה את פרטי האירוע וממקדת מאמצים לאיתור החזיר ולכידתו. בשבועות אלה החלה העירייה ליישם את שלב העתקת חזירי בר מהעיר, יחד עם רשות הטבע והגנים, וכבר משלימה את הצעד הראשון – גידור גבולות העיר בשולי שמורת הכרמל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. א.ד.

    חזיר בר אינו תוקף אלא אם אויים או הרגיש מאויים ואיננו יודעים מה עשה האזרח לחזיר. יתרה מזאת כתוב כי הנפגע נחבל בגפיים, מכאן שכנראה הנפילה גרמה לפציעתו ולא החזיר.

  2. לא יפה נפש אבל צמחוני

    לא אדוני. חזיר בר אינו מתחשב שבהיגיון אדם וכל תנועה מהירנ או חדה של הסבא הזה שהוכ מעל גיל 50 הייתה יכולה להתפרש על ידו כניסיון פגיעה ולכן תקף. תקשיב אני צמחוני אבל לא יפנ נפש ותגובות כאלה אינם מבינות בכלל את הטבע. חזיר בר לא אמור לחיות בקירסת אנשים. היצורים האלה מביאים איתם אינספוג מחלות ואם אוכלים מהפחים אז הסכנה היא במחלות לא רק לבני אדם אלא לכל שרשרת המסון כי הרי חזירים שאוכלים המבורגרים של בני אדם הם כנראה פחות בריאים לטורפים הטבעיים שלהם או לחיה שאוכלת את הנבלות שלהם. אין לי ספק שאתה אדם טוב ותגובתך מקסימה אך עם זאת אתה חייב להבין שברגע שניתן לחזיר הבר להיות בעיר גמו חתולים יהיה לזה השלכה עם מצב הטבע והמאזן האקולוגי המורכב של חיפה גם ככה ושלא נדבר מה זה יעשה לנו או לילדינו.

  3. יוסי

    עירית חיפה רואה בחומרה את האירוע ושוקלת להגיש כתב אישום נגד החזירים…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מניח שהוא נבהל, נפל ונחבל. בטוח שהחזיר לא ממש תקף אותו

  5. ראובן

    אני לא יודע מה קרה שם.גר בשכונה, החזירים בולטים פחות לאחרונה. עברתי כמה פעמים מטר מחזיר וכלום.לא שאני מצדיק לשנייה נוכחות חזירי בר באמצע העיר.

  6. סימה

    בטח התלפף ברצועת הכלב ונפל … עילה טובה להגשת תביעה על תקיפת חזיר. לדעתי אסור שחיות בר יחיו בסמיכות לבני אדם, אבל מכאן ועד להרעיל אותם … זה הפתרון האחרון. מאידך, שוב, חזירי בר אינם תוקפניים ופגיעתו ברגליים מעידה כי נפל.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברים יש פה דעות כאילו האשמה על האדם ואולי ביכלל לא זה סתם מוסיף עוד צער לפגוע

  8. ראובן

    הוא לא הותקף,פגשתי במקרה עד ראייה ודיברנו על זה.החזיר ניסה לצאת מהשכונה לכיוון הוואדי, נתקל בגדר, חזר על עקבותיו ורץ לכיוון המדרגות (לאורן) ונתקל בהולך הרגל.אין פה אשמה.מזל רע.החלמה מהירה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר