הסופר סמי מיכאל (צילום: רחל יונה מיכאל)
הסופר סמי מיכאל (צילום: רחל יונה מיכאל)

פרס סמי מיכאל יוענק לשולה מולה, לראונק נאטור ולעו"ד יואב ללום

עמותת סמי מיכאל תעניק לראשונה פרס כספי להוקרה ולעידוד תרומה לחברה שוויונית וצודקת. הפרס בסך של 21,000 שקל יחולק בין שלושה זוכים בטקס שיתקיים בהיכל העירייה

פורסם בתאריך: 31.5.17 09:00

עמותת סמי מיכאל תעניק לראשונה פרס כספי להוקרה ולעידוד תרומה לחברה שוויונית וצודקת. הפרס על שם הסופר סמי מיכאל ניתן ליחידים אשר תורמים לצמצום פערים בחברה ולמתן שיוון הזדמנויות. הפרס בסך של 21,000 שקל יחולק בין שלושת הזוכים – שולה מולה, ראונק נאטור ועו"ד יואב ללום – בטקס שיתקיים בהיכל העירייה בהשתתפותם של מיכאל וראש העיר יונה יהב.

בנימוקים לבחירתה של מולא נכתב: "על פעילותה ללא חת כמנהיגה המשמשת מופת לנחישות ועקביות לחברי הקהילה האתיופית בישראל, תוך מאבק עיקש בנתיבי האפליה הגלויה והסמויה כלפי הקהילה האתיופית".

בנימוקים לבחירתה של נאטור נכתב שהפרס מוענק לה על פעולתה הפורייה למיגור האפליה כלפי האזרחים הערבים ו"לקידום חזון אזרחות שוויונית, על פעילותה למען צמצום פערים בחברה הישראלית, ועל פעילות מעוררת השתאות ליצירת חברה ראויה לכל אדם באשר הוא".

בנימוקים להענקת הפרס לעו"ד ללום נכתב: "על מחויבותו הבלתי נלאית ועל אומץ לבו במאבקו למיגור תופעת האפליה במערכת החינוך החרדית על רקע עדתי ולהבטחת יישום מלא של עקרון השוויון במערכת החינוך של מדינת ישראל".

נוסף על טקס חלוקת הפרס על שמו אישר מיכאל הגעה גם ליריד הספר החיפאי שייערך ב-7 וב-8 ביוני בגן שמואל הכהן, שם הוא יחתום על ספריו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר