גני הילדים תאנים וניצנים בקרית שמואל
גני הילדים תאנים וניצנים בקרית שמואל

הורים בקרית שמואל: "הילדים שלנו חוזרים הביתה מהגן עקוצים מכף רגל ועד ראש"

הורים לילדים בשני גנים עירוניים בקרית שמואל טוענים, שכבר שבועיים הם מתריעים על מכת יתושים רצינית בסביבת הגנים. העירייה: "תלונות ההורים מטופלות על ידי העירייה באמצעות מדביר מקצועי ובליווי ופיקוח של אנשי ההדברה של עיריית חיפה"

פורסם בתאריך: 21.11.21 12:55

זה כמה שבועות שהורים לילדים בשני גנים עירוניים ברחוב יוסף שטרן בקרית שמואל – גן תאנים (תת חובה) וגן ניצנים (גן חובה) – טוענים שילדיהם חוזרים מדי יום הביתה, כשהם עקוצים בכל חלקי גופם בשל מכת יתושים בסביבת הגנים. לטענת ההורים, כל פניותיהם לעיריית חיפה בנושא בשבועיים האחרונים זכו להתעלמות.

"האמת שכבר שבועיים יש מכת יתושים בסביבת הגנים של הילדים שלנו", אמרה אם לילד ל"כלבו – חיפה והקריות", הם חוזרים כל יום עקוצים מכף רגל ועד ראש. פנינו אינספור פעמים לעירייה, אנחנו מתקשרים, שולחים הודעות וואטסאפ, הם אומרים שהם ישלחו לשם מישהו,אבל אף אחד לא מגיע".

העקיצות על גופם של הילדים

העקיצות על גופם של הילדים

 

מוסיפה האם: "פנינו גם למוקד 106. כל יום אנחנו מתקשרים. גם הגננות, שהן עובדות עירייה, ביקשו שיבואו, ואף אחד לא מגיע. גם הן חוזרות הביתה עקוצות, לא רק הילדים. העלינו פוסט בפייסבוק, ואז חזרו אלינו מהעירייה, אמרו שהם יבואו לטפל בזה. פשוט ביקשנו שיבואו להדביר. קרית שמואל זו החצר האחורית של חיפה, זה כבר ידוע. גם ככה הגנים האלה מוזנחים. בחורף תמיד יש בהם הצפות, ואנחנו מתבקשים לבוא לקחת את הילדים הביתה, הצפות של מים בגובה הברכיים של הילדים. יש שם הזנחה כללית של העירייה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "תלונות ההורים מטופלות על ידי העירייה באמצעות מדביר מקצועי ובליווי ופיקוח של אנשי ההדברה של עיריית חיפה, אשר מרגע קבלת ההודעה פעלו לאיתור מקורות דגירה אפשריים של יתושים בגנים ובאזורים הסמוכים להם. העירייה תמשיך לעקוב אחר הנושא עד למציאת פתרון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוני

    יש אקולוגית, יש ווטרינר עירוני, שניהם מרוויחים 40 אש"ח (כל אחד) בחודש בעוד שהסייעות בגנים מרוויחות פי 7 פחות. בגלל ששניהם לא מתפקדים הסייעות צריכות כל היום להתעסק בלמרוח מישכות ולהדביק פלסטרים לילדים המסכנים.
    על מה שני בעלי התפקידים האלה מקבלים כל כך הרבה כסף?
    אולי כמו ששכרו פרוייקטור לחזירים ישכרו גם פרוייקטור ליתושים? אולי צריך יועץ יתושים?

  2. סייעת

    אני מזמינה את הווטרינר העירוני ואת האקולוגית אלי לגן שיעזרו לי למרוח משכות ל35 ילדים. גם ככה לא ברור מה הם עושים אז לפחות שישימו אצבע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר