גולן שטיינברג ושובר (צילום: מיכה בריקמן, רמי שלוש)
גולן שטיינברג ושובר (צילום: מיכה בריקמן, רמי שלוש)

הבאנו שלום עליכם: שובר וגולן שטיינברג עשו סולחה

שנים של יריבות בין השניים, שבמסגרתה נחזה עימות שירד לדרגה שכמוה עוד לא נראתה במועצת העיר, הסתיימה היום. בתפקיד המתווך: בכיר הליכוד חזי עיני. גולן שטיינברג: "הבהרתי לשובר שמחלוקות לא יכולות להיות מלוות במילים פוגעניות". שובר: "בואו נשים את הכל מאחורינו"

פורסם בתאריך: 25.11.21 18:41

חברי מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג ("חיפה בשבילנו") וניר שובר ("חיים בחיפה") נכחו היום בברית נכדו של יו"ר סיעת הליכוד, שמשון עידו. בכיר הליכוד חזי עיני החליט לשים קץ ליריבות בין השניים ויזם סולחה ביניהם.

כפי שכבר פורסם בעבר, היריבות בין השניים החלה לפני מספר שנים עת הכריז שובר על התמודדות לראשות העיר, עוד בטרם הצטרף בסוף לסיעתה של קליש-רותם "חיים בחיפה". בפברואר 2018 התבטאה גולן שטיינברג בפייסבוק אודות התמודדות מועמדים צעירים לקראת בחירות 2018 וכתבה בתגובה באחד הפוסטים: "הטרנד של הצעירים יכול בהחלט למנף את דוד עציוני, והוא בוודאי ראוי יותר מהמועמד הצעיר השני שחושב שלעשות סלפי כל היום יביא אותו לראשות העיר". שובר הסיק שהכוונה אליו והגיב לגולן שטיינברג בזעם.

ביום ספירת הקלפיות בהיכל הספורט ברוממה הגיעו לאוזניה של גולן שטיינברג איחולים שאיחל לה שובר – עובדה שטרפה את הקלפים והקפיצה את העימות, שנתחם עד עתה במסגרת יריבות פוליטית, ליריבות אישית. את דעתה עליו הביעה גולן שטיינברג כשנמנעה בהצבעה על מינויו כעוזר ראש העיר במועצת העיר.
אלא שהשיא ביריבות נרשמה ביולי האחרון עם דרישתה של גולן שטיינברג לקבל מענה באשר לנוהל חלוקת כרטיסים למשחקי הכדורגל באיצטדיון סמי עופר בעקבות פוסט שפירסמה קליש רותם על חלוקת כרטיסים למשחקה של מכבי חיפה לחיילים בודדים. גולן שטיינברג ביקשה לדעת האם גם מי שהיה אז עוזר ראש העיר, קרי – שובר, ורכז ועדת הכרטיסים ודובר העירייה, שנכחו במשחק על פי צילומים שפורסמו, שילמו כרטיס למשחק. במהלך הדיון התפרץ שובר כלפי גולן שטיינברג וכינה אותה ""יא כלבה" ו"אפס". גולן שטיינברג בחושיה הפוליטיים השתמשה בהתבטאויות של שובר לנגח את ראש העיר ופנתה לנוכחים כשהיא עוקצת את קליש רותם: "מספר ארבע של ראש העיר מכנה חברת מועצה כלבה". ממלא מקום ראש העיר, נחשון צוק, שניהל את הישיבה דרש משובר להתנצל. שובר התנצל ואמר: "אני מתנצל על המילה כלבה. לא התכוונתי" אולם גולן השיבה כי התנצלותו לא מתקבלת ואף שקלה תביעת לשון הרע נגדו.

 

 

היום, כאמור, שמו השניים קץ לסכסוך המתמשך. עיני, שאחראי ליוזמה, אומר לכלבו חיפה והקריות: "אמרתי שזה לא מתאים ושאנחנו אנשים מבוגרים וזה רק פוליטיקה, ובפוליטיקה אפשר להיות חברים ברמה האישית. מה, אנחנו לא חברים של הערבים בפוליטיקה? אנחנו ברוגז איתם? אמרתי לשובר שכל מה שהיה זה לא יפה, שובר אמר שהוא כבר התנצל וגולן לא קיבלה את ההתנצלות אז דיברתי עם שרית והם התחילו לדבר ביניהם והכל נגמר".

שובר: "חזי עיני הוא בן אדם שאני רוכש לו הרבה כבוד והוא עשה את החיבור. אני שמח. אני לא מחפש אויבים. אני חושב שבסוף יש לכולנו מטרה וזה להצעיד את העיר קדימה. אני חושב שכל סכסוך כזה או אחר רק פוגע בשירות שלנו לתושבי העיר. לא צריך יותר. בואו נשים את הכל מאחורינו, סימן קריאה".

גולן שטיינברג: "לבקשתו של עיני שאני מכבדת מאוד הסכמתי לשוחח עם שובר והבהרתי לו שמחלוקות לא יכולות להיות מלוות במילים פוגעניות. אני מקווה שהוא הבין זאת ולא יחזור על התבטאויות כאלו עוד דומות להן בעתיד".

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר