ההרוגים בתאונת הדרכים בצומת טמרה: ראג'ח חיג'אזי, מוחמד קאלק ומאהר חמאד
ההרוגים בתאונת הדרכים בצומת טמרה: ראג'ח חיג'אזי, מוחמד קאלק ומאהר חמאד

3 צעירים בני 18 מחיפה נהרגו הלילה בתאונה: "ילדים מקסימים. זה הפסד"

מאהר חמאד, ראג'ח חיג'אזי ומוחמד קאלק, בני 18, נהרגו הלילה בתאונת דרכים בצומת טמרה. מסיבה שעדיין לא ברורה, הנהג איבד שליטה על הרכב, סטה מנתיב נסיעתו, פגע במדרכה ובמעקה בטיחות, ריחף באוויר ופגע בעמוד בטון והתהפך. מותם של השלושה נקבע במקום

פורסם בתאריך: 4.12.21 17:30

שלושה תושבי חיפה, מאהר חמאד, ראג'ח חיג'אזי ומוחמד קאלק, בני 18, נהרגו הלילה (שבת) בתאונת דרכים בצומת טמרה.

מדוברות מד"א נמסר, כי בשעה 01:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על רכב שהתהפך בצומת טמרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על שלושה גברים בשנות העשרים ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

פאראמדיק מד"א, איתי מזור סיפר: "ראינו רכב מעוך לאחר שהתהפך מספר פעמים, בתוכו נלכדו שלושת הנוסעים. הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק. בבדיקה רפואית, שלושת הגברים צעירים היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

התאונה שבה נהרגו שלושת הצעירים מחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה שבה נהרגו שלושת הצעירים מחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בהודעת המשטרה נמסר: "לפנות בוקר, סמוך לשעה 01:00, בכביש 70 סמוך לצומת טמרה, רכב פרטי שהיה נהוג ככל הנראה על ידי נהג חדש, צעיר בן 18, איבד שליטה על הרכב, סטה מנתיב נסיעתו, פגע במדרכה ובמעקה בטיחות, ריחף באוויר ופגע בעמוד בטון והתהפך. הנהג ושני הנוסעים נפגעו באורח אנוש ובהמשך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותם במקום. הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי. חוקרי תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה".

 

יו"ר ועד ההורים היישובי בחברה הערבית בלאל חוסרי: "אני נמצא כעת במסגד אל-אסתקלאל. הגופות עדיין באבו כביר. שתי גופות כבר מוכנות לשחרור, וגופה אחת מתעכבת עקב הזיהוי. יתכן שהלוויות יתקיימו עוד הלילה בבית הקברות המוסלמי בכפר סמיר ויתכן שישתחררו רק שתיים, ואחת מהן תיקח יותר זמן.

"מחמוד קלק הוא הבן של האימאם של מסגד אל-אסתקלאל, השיח' אסעד קלק. מדובר במשפחות מכובדות ובילדים טובים שלא שותים אלכוהול. אף אחד לא יודע כיצד התאונה נגרמה, יכול להיות שעף גלגל באמצע הנסיעה. הם נסעו לטמרה לאכול ארוחה במסעדה, וכשהם חזרו אז זה קרה. אני מכיר את שלושתם אישית. אימנתי אותם כדורגל במרכז הקהילתי אחווה בואדי ניסנאס. גם ליוויתי אותם כתלמידים בבית ספר בהיותי בוועד ההורים היישובי. ילדים מקסימים. זה הפסד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. התפרעות בכבישים מכת הצפון כולו ובמיוחד בחיפה

    מסרטון שפורסם הסיבה מאד ברורה וכולנו רואים אותה פה בחיפה. מירוצי מכוניות ונסיעה מופרעת בכבישים במגזר הערבי
    בואו נפסיק להיתמם בדיוק כמו עם האלימות במגזר… היתממות והפניית אצבע מאשימה למדינה במקום לחינוך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר