נמל המפרץ (צילום: יעקב שטרית)
נמל המפרץ (צילום: יעקב שטרית)

התחרות בין הנמלים יצאה לדרך: "צים" העבירה חלק מהפעילות מנמל חיפה לנמל המפרץ

בהודעה שהוציאה "צים" ללקוחותיה, נכתב, כי במטרה לייעל את השירות ולהקל על הצפיפות בנמלים, החל מהשבוע הבא אוניות הקו האדריאטי של החברה יפקדו את נמל המפרץ ולא את נמל חיפה

פורסם בתאריך: 21.12.21 18:08

חברת "צים ישראל" הוציאה היום (שלישי) מכתב ללקוחותיה שבו היא מודיעה להם, כי החל מהשבוע הבא אוניות הקו האדריאטי של החברה יפקדו את נמל המפרץ.

"לקוחות נכבדים", נכתב, "ברצוננו להודיעכם כי החל מהשבוע הבא יפקדו אניות הקו האדריאטי (ADX) של חברת צים את נמל המפרץ בחיפה. מעבר הקו לנמל החדש יאפשר גמישות תפעולית רבה יותר, יקל על הצפיפות בנמלי ישראל וישפר בדרך זו את רמת השירות ללקוחותינו. צים פועלת כתמיד בראש ובראשונה למען ציבור לקוחותיה ומתוך ראייה רחבה של מכלול היתרונות התפעוליים והמסחריים בפעילותה בישראל".

עוד נכתב בהודעת "צים" ללקוחותיה, כי האונייה הראשונה בקו זה תהיה "האריסון" הפלגה W/57. האונייה תפקוד את נמל המפרץ ב-29 בחודש. "מכולות מלאות לייצוא ניתן להכניס לנמל החל מיום חמישי הקרוב, 23 בחודש", כותבת "צים" ללקוחותיה, "נא היערכותכם בהקדם להליך שחרור מכולות היבוא מנמל המפרץ".

 

 

לדברי גורמים בנמל חיפה, "צים" מפעילה כשישה קווים בנמל, כאשר אחד מהם, האדריאטי, מתעתד לעבור לנמל המפרץ, בעוד חמשת האחרים נשארים לפעול כרגיל בנמל חיפה, אולם אין ספק, כי הדבר עשוי לגרור העתקת קווים נוספים לנמל המפרץ.

מנמל חיפה לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר