המשטרה ערוכה לסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה ערוכה לסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת ליל הסילבסטר

משטרת ישראל השלימה את היערכותה המבצעית לקראת אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה והגבירה את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, ובפרט את האכיפה בתחום רישוי העסקים. דגש מיוחד יושם על אכיפת התקנות של התו הירוק בבתי עסק

פורסם בתאריך: 30.12.21 18:15

החל ממחר בלילה (שישי) ובמהלך סוף השבוע הקרוב, בשעה שאזרחים רבים צפויים לחגוג ולציין את תחילת השנה האזרחית החדשה, אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבי המשטרה צפויים להתפרש בצירים הראשיים, באזורי מוקדי הבילוי המרכזיים ובמקומות הומי קהל בכל רחבי הארץ, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של כל האזרחים ולהעניק להם שירותי משטרה מיטביים.

המשטרה תפעל במעגלי אבטחה רחבים, תוך שמירה על הסדר הציבורי, מניעה ואכיפת פשיעה על כל סוגיה ומיקוד פעילות הסברה ואכיפה בתחום התנועה בדגש כל עבירות תנועה מסכנות חיים, בריונות בכביש ונהיגה בשכרות. מהמשטרה נמסר, כי תפעל בנחישות כלפי כל גילויי אלימות ומעשי בריונות.

 

 

בתוך כך תתבצע אכיפה של תקנות הקורונה. בעלי העסקים והמבלים נדרשים לעמוד בכל ההנחיות והתקנות בהקשר זה. דגש מיוחד יושם על אכיפת התקנות של התו הירוק בבתי עסק.

ליל תחילת השנה האזרחית החדשה, מתאפיין בתנועה ערה בכבישים, בפרט של מבלים הפוקדים את אתרי הבילוי ברחבי הארץ. במשטרה שבים ומדגישים, כי השילוב של שתיית אלכוהול ונהיגה מהווה סיכון ממשי לחיי אדם וגורם משמעותי לתאונות דרכים קטלניות. המשטרה תבצע אכיפה נחושה נגד נהגים אלו.

שוטרי ומתנדבי התנועה של משטרת ישראל יתפרשו בכוחות מתוגברים בצירים העירוניים והבינעירוניים, כדי להכווין, להסדיר ולאכוף את חוקי התעבורה, בין היתר על ידי פעילות אכיפה ממוקדת. בצירים יוצבו מחסומים ועמדות בדיקה מדלגות נגד נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר