ראש העירייה יעקב פרץ, מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג ודובר בית החולים אלי דדון (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)
ראש העירייה יעקב פרץ, מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג ודובר בית החולים אלי דדון (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

המרכז הרפואי כרמל ועיריית קרית אתא מהדקים שיתוף פעולה

מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג, התארח לביקור עבודה בלשכת ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ. השניים דנו, בין היתר, בהקמתה המתוכננת של קריה רפואית גדולה בקרית אתא ובשיתופי הפעולה עם המרכז הרפואי כרמל מקבוצת שירותי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 2.1.22 12:22

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ אירח בלשכתו את מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג, שהגיע לביקור עבודה ועדכונים. פרץ עדכן את ד"ר גולדברג בגידול המתמיד במספר תושבי העיר ובאפשרויות הפיתוח הגדולות העומדות בפני העיר. קרית אתא היא העיר הגדולה ביותר בין ערי הקריות עם כ-70 אלף תושבים, והצפי הוא שעד שנת 2050 יגיע מספר תושביה לכ-220 אלף נפש.

השניים דיברו, בין השאר, על ההקמה המתוכננת של הקריה הרפואית הגדולה בקרית אתא, תוכנית אותה מוביל ודוחף ראש העירייה פרץ זה שנים רבות. הקריה הרפואית שתקום בקרית אתא תכלול תחת קורת גג אחת בית חולים ציבורי, מרכז רפואי גריאטרי ומרכז רפואי שיקומי שיכילו ביחד כ-2200 מיטות אשפוז. בצמוד, תיבנה קרית מדע ופיתוח עם שלוחה אקדמית שבה ילמדו מאות סטודנטים לרפואה ומדעים.

 

 

פרץ אמר בפגישה: "בית החולים כרמל הוא בית חולים חשוב מוביל ומרכזי במטרופולין חיפה ובקריות, ומאות ואלפים מתושבי קרית אתא ושאר תושבי הקריות מגיעים אליו לקבלת טיפול רפואי איכותי ומצוין. אני מודה למנהל בית החולים, ד"ר גולדברג, על הביקור בקרית אתא. נמשיך לקדם ביחד את הבריאות בצפון בדגש על דאגה לתושבי קרית אתא".

ד"ר גולדברג הודה לראש העיר על הביקור המוצלח ואמר: "אני מודה לראש העיר יעקב פרץ על האירוח. שוחחנו ארוכות על מגוון האפשרויות לשיתופי פעולה בין העירייה לבין בית החולים כרמל ושירותי בריאות כללית בהקמת בית חולים החדש בקרית אתא. היה מרשים ביותר לשמוע על חזונו רב השנים של ראש העיר להקמת פרויקט אסטרטגי המבוסס על מרכז רפואי מוביל שיתרום תרומה אדירה לבריאות האוכלוסייה ולפיתוח האזורי. אני בטוח שנמשיך לשתף פעולה בינינו, ושהכללית, על כל עוצמתה וניסיונה, תהיה זו שתקים את המרכז הרפואי החדש ותתבסס על בית החולים כרמל כבסיס למרכז הרפואי החדש".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר