שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, יוסי שלום ועינת קליש-רותפ
שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, יוסי שלום ועינת קליש-רותפ

"שרת הכלכלה תיזום הקמת ועדה משותפת עם העירייה לקידום מפרץ חיפה והעסקים בעיר"

כך אמר חבר מועצת העיר יוסי שלום בתום פגישה שהתקיימה הבוקר (שלישי) בין שרת הכלכלה אורנה ברביבאי וראש העירייה קליש-רותם. שלום: "השרה אמרה כי צריך לתת לחיפה את כל התמיכה ולחזק אותה כמטרופולין של הצפון"

פורסם בתאריך: 18.1.22 12:45

לפני זמן קצר, הבוקר (שלישי), הסתיימה פגישה בין שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, וראש העירייה עינת קליש-רותם, שבה השתתפו גם ח"כ יוראי להב-הרצנו וחבר מועצת העיר, יוסי שלום, מי שגם קידם את המפגש.

"השרה וח"כ להב-הרצנו הגיעו לשמוע על העסקים הקטנים ועל הקידום המתוכנן של מפרץ חיפה. בין היתר הם גם קיבלו סקירה בנושא 'הכלכלה הכחולה' שמרכז מ"מ ראש העירייה, נחשון צוק, בעקבות היבחרה של חיפה לבירת הכלכלה והחדשנות הכחולה בארץ. כמו כן הוצגו בפניהם מערכת הרישוי החדשה, שהופכת את רישוי העסקים לזמין יותר עבור אנשים וגם מקצרת תהליכים", אומר שלום.

 

 

הפגישה התקיימה, כשברקע פרסום דוח מדד עשיית עסקים ברשויות המקומיות לשנת 2021, שערכה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, ממנו עולה כי חיפה ניצבת במקום השביעי בידידותה לעסקים הקטנים מבין כל הערים הגדולות. נתון לא מחמיא קיבלה חיפה ב"מדד הקורונה", שערכה הסוכנות ושבו נבדקו הפעילויות של הרשויות המקומיות למען העסקים בתקופת משבה הקורונה. במדד זה ניצבת חיפה במקום האחרון מבין הערים הגדולות.

שלום: "השרה אמרה כי חיפה צריכה להיות מוקד חזק ולכן יש לתת לה את כל התמיכה ולחזק אותה כמטרופולין של הצפון. נקבע, כי השרה תיזום ועדה משותפת של המשרד שלה עם נציגים של עיריית חיפה, על מנת לקדם את כל נושא ההתחדשות של מפרץ חיפה וקידום העסקים והכלכלה בעיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר