גן בנימין במצלמות האבטחה (צילום: דוברות העירייה)
גן בנימין במצלמות האבטחה (צילום: דוברות העירייה)

גן בנימין בהדר רושת במערך מצלמות אבטחה

בגן הותקנו 12 מצלמות אבטחה, החולשות על כל פינה ומסוגלות להתריע באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה שתתרחש בו. בנוסף, הותקנה בסביבת הגן גם מערכת כריזה, אשר באמצעותה יוכל המוקדן לפנות למבצע העבירה באופן מיידי עד להגעת ניידת אכיפה

פורסם בתאריך: 20.1.22 12:52

הושלמה התקנת מערך מצלמות אבטחה חדשות בגן בנימין בהדר, ומהעירייה נמסר, כי במהלך החודשים הקרובים יותקנו מערכות דומות גם לאורך טיילת לואי, בגן האם במרכז הכרמל ובגן אזולאי בנווה שאנן.

מהעירייה נמסר, כי במסגרת המאמצים לחיזוק תחושת הביטחון בקרב התושבים בשכונת הדר, הושלמה בימים האחרונים התקנת 12 מצלמות אבטחה חדשות בגן בנימין. המצלמות החדשות חולשות על כל פינה ברחבי הגן ומסוגלות להתריע באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה שתתרחש בו. בנוסף, הותקנה בסביבת הגן גם מערכת כריזה, אשר באמצעותה יוכל המוקדן שיושב במוקד המבצעי לפנות למבצע העבירה באופן מיידי עד להגעת ניידת אכיפה.

עוד נמסר, כי המצלמות החדשות שהותקנו מצטרפות למערך המצלמות שהותקן לאחרונה במוקדי פעילות שונים ברחבי העיר, בין היתר בחופי הרחצה, בשכונת ואדי ניסנאס, במתחם שוק תלפיות ובמוקדים נוספים.

 

 

המצלמות החדשות מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, המאויש 24 שעות ביממה. הן מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על כל פעילות חריגה שהוגדרה מראש. במקרים בהם תזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יוכל המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצורכי חקירה.

מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה, יאיר זילברמן: "העירייה ממשיכה לתת מענה בכל המישורים במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים – בשכונות, בשטחים הציבוריים ובמרכזים העירוניים. פעילות זו כוללת בין היתר תיעוד וצילום, יצירת תאורה אפקטיבית וכן גיזום והסרת מסתורים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר