חמודי (צילום: ביאנה קארו ויטקין)
חמודי (צילום: ביאנה קארו ויטקין)

צעיר מחיפה טוען שהותקף ברחוב על רקע הומופובי

בפוסט שהעלה לפייסבוק כותב הצעיר, כי הוא הומו ערבי מחוץ לארון, שנוהג להעלות סרטונים לטיקטוק. לטענתו, אתמול, כשחלף ליד "ארומה" בתל חנן, יצא לעברו אחד העובדים, קילל אותו בערבית ואיים לתקוף אותו. "ארומה" בתגובה: "לומדים את המקרה לעומק ומבררים את העובדות. מגנים כל התבטאות הפוגעת בקהילת הלהט"ב"

פורסם בתאריך: 24.1.22 17:34

חמודי (שם המשפחה שמור במערכת), צעיר ערבי (21) מחיפה, טוען, כי חווה אתמול (ראשון) אירוע תקיפה על רקע הומופובי.

בפוסט שהעלה לפייסבוק, הוא משתף בפרטי המקרה: "ירדתי מהאוטובוס והלכתי ברגל למתחם תל חנן ברחוב בר יהודה 147. עברתי ליד 'ארומה', איפה שאנשים יושבים בחוץ. אני הומו ערבי מחוץ לארון, וכבר מלא זמן מעלה סרטונים לטיקטוק, והכל בפתיחות, ואני מת על איפור וכל מה שקשור לאופנה.

"מתברר שאחד העובדים שעובד בארומה מכיר אותי. ברגע שעברתי שם הוא קלט אותי, יצא החוצה, והתחיל לקלל בערבית, התקרב להרביץ לי, אמר מלא דברים הומופוביים ואיים עליי. אחד מהעובדים, שמסתבר שהוא האח שלו, יצא מהמשמרת כדי לקחת אותו, 'שלא יעשה לי משהו'. הוא אשכרה התקרב אלי פנים מול פנים.

"העובדים בפנים ראו את מה שקרה, ואף אחד לא עשה כלום. אף אחד לא התקרב בכלל לשאול מה יש. אני לא מכיר את הבן אדם, בחיים לא דיברתי איתו, בחיים לא יצרתי קשר איתו. וזה תקיפה על רקע שנאה והומופוביה לכל דבר".

בפוסט מסביר חמודי מדוע החליט לשתף באירוע את הגולשים: "כדי להזכיר לדור הבא ולדור של עכשיו של הקהילה, שאנשים רעים יש בכל מקום, והם מוכנים לעשות הכל כדי להוציא את השנאה שיש להם בפנים. לא מגיע לשום בן אדם לעבור את זה", לשון הפוסט.

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות", אמר חמודי: "הלכתי למתחם הקניות ועברתי ליד 'ארומה', והעובד קלט אותי מבפנים ויצא  ישר. יש מצלמות, אפילו הורדתי את המסכה והאוזניות, כדי לשמוע מה הוא רוצה. הוא התחיל לקלל. לא מכיר אותו. בסך הכל אני מוכר במגזר הערבי בטיקטוק.

"הייתי בשוק. עברתי דברים הומופוביים בחיים, אבל עד כדי כך שבן אדם יצא וירצה להרביץ ולתקוף – לא, וכל זה עניין של שנאה על כלום. העובדים בפנים ראו את זה, הם היו במשמרת.

"אני מצפה מ'ארומה' שיפטרו אותו וידברו עם ההנהלה שם, שיעשו משהו. זה לא תקין בכלל. מאתמול אני מרגיש חרא עם עצמי. לא יצאתי מהמיטה בכלל. למה שאני אעבור דבר כזה? למה שאסבול מזה? מה עשיתי? במי פגעתי? באף אחד!".

מרשת "ארומה" נמסר בתגובה: "אנו לומדים את המקרה לעומק ומבררים את העובדות. הרשת מבקשת להבהיר, כי היא מגנה כל התבטאות הפוגעת בקהילת הלהט"ב".

מהמשטרה נמסר, כי הוגשה תלונה על ידי חמודי, והנושא בחקירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר