ראובן אדלר ז"ל (צילום: תומר אפלבאום)
ראובן אדלר ז"ל (צילום: תומר אפלבאום)

הלך לעולמו הפרסומאי ראובן אדלר. גדי מרגלית נפרד: "הוא היה מורה דרך עבורי"

הפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר הלך היום לעולמו, בן 78. גדי מרגלית, לשעבר מנכ"ל עיריית חיפה ובעבר שותפו של אדלר במשרד הפרסום "אדלר חומסקי": "קשה להיפרד במילים, הזיכרונות מציפים. הוא היה שם עבורי בכל פעם שביקשתי את עצתו"

פורסם בתאריך: 25.1.22 17:33

הפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר הלך לעולמו היום (שלישי), בן 78. אדלר היה ממובילי עולם הפרסום והוכר בתחום בעיקר כבעלים של המשרד שבו היה שותף "אדלר חומסקי ורשבסקי", ממשרדי הפרסום המובילים בארץ.

אדלר נולד בוורשה, פולין, בתקופת השלטון הנאצי. בתום המלחמה עלה עם הוריו לארץ, והמשפחה השתכנה בקרית חיים. מאוחר יותר, עברה המשפחה להתגורר בכרמל, שבה עשה את נעוריו, עד שעזב ללימודים בבצלאל.

אדלר חתום על בחירתו של אריאל שרון לראשות הממשלה מטעם הליכוד בשנת 2001, בבחירות בהן התמודד מול אהוד ברק. גם בשנת 2003 הריץ אדלר את שרון בבחירות, ועם עזיבתו את הליכוד – המשיך ללוותו גם בהקמת מפלגת קדימה. גם אחרי האירוע המוחי שבו לקה שרון, המשיך אדלר ללוות את קדימה בבחירות 2006, כשבראשה עמד אהוד אולמרט, וגם שלוש שנים לאחר מכן, כשבראשה עמדה ציפי לבני.

 

 

גדי מרגלית, לשעבר מנכ"ל עיריית חיפה ובעבר שותפו של אדלר, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות":  "קשה להיפרד במילים, כאשר המחשבות הן אחרות. היינו שותפים כמעט 10 שנים בקבוצת 'אדלר חומסקי'. יותר מכך, אדלר היה מורה דרך עבורי בצמתים מהותיים בחיים: בעזיבת הקמעונאות, בהצטרפות לשותפות באדלר חומסקי, במיזמי חדשנות. יותר מכל, לא אשכח כאשר נועצתי בו לעניין זכייתי במכרז מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית וניסיונות החבלה במינויי. אדלר אמר לי אז: 'המדינה היא לא חנות המכולת של אבא שלהם'.

"אני נזכר בחברות, בטלפונים לרכב שלי בלילות כשאמר לי: 'לא יכול לתת לך לעשות את הנסיעות לחיפה לאחר יום עבודה מפרך, תשכור דירה בתל אביב'. הוא היה שם עבורי בכל פעם שביקשתי את עצתו.

"אדלר היה גאון שיווקי, אסטרטג מהמעלה הראשונה. על כך יכול היה להעיד בזמנו אריק שרון, שלשני בניו הוא היה אבא שני. לא רוצה להיפרד, הזיכרונות מציפים אותי. לא יהיה שני לו במיתוג, בשיווק, בפרסום ובאסטרטגיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר