שרת הפנים איילת שקד (צילום: Mark Neyman, לשכת העיתונות) הממשלתית)
שרת הפנים איילת שקד (צילום: Mark Neyman, לשכת העיתונות) הממשלתית)

בשל התפשטות האומיקרון: משרד הפנים מאפשר לקיים ישיבות מועצה בהיוועדות חזותית

על פי התקנות שאושרו הבוקר, קיום הישיבה בהיוועדות חזותית כפוף להסכמתם של כל חברי המועצה. ההצבעה בישיבה תהיה שמית, והישיבה תועבר בשידור חי באתר האינטרנט של הרשות המקומית

פורסם בתאריך: 1.2.22 12:48

ועדת הפנים והגנת הסביבה בכנסת אישרה הבוקר (שלישי) את התקנות (הוראת שעה), שיזמה שרת הפנים איילת שקד, לפיהן רשאיות הרשויות המקומיות לקיים ישיבות מועצת עיר בהיוועדות חזותית בשל התפשטות נגיף האומיקרון, בכפוף להסכמתם של כל חברי המועצה.

על פי התקנות, לכל המוזמנים לישיבה יתאפשר לראות באמצעות מסך ולשמוע את כל המשתתפים בישיבה ואת הנעשה במהלכה בזמן אמת ולהשמיע את עמדתם. בהזמנה לישיבה יצוין, גם כי היא תתקיים בדרך של היוועדות חזותית ויפורטו בה הנחיות לעניין השתתפות בה.

החלטת מועצה בישיבה תתקבל לאחר שניתנה האפשרות לכל חבר מועצה להשתתף בדיון, להשמיע את עמדתו ולהצביע; ההצבעה בישיבה בהיוועדות חזותית תהיה שמית, אלא אם כן החליטו אחרת כל חברי המועצה המשתתפים בישיבה. בנוסף, ישיבת המועצה תועבר בשידור חי באתר האינטרנט של הרשות המקומית.

 

 

שקד: "גל האומיקרון מחייב אותנו לשינויים וגמישות, ויש בתקנות החדשות כדי לסייע לכל חברי המועצה להשתתף בדיונים במציאות שבה ישנם מאות אלפי חולים ומבודדים".

מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש: ״התקנות שהעברנו מאוזנות ומכילות כללים שיאפשרו שמירה על חשיבות שמיעת כל חברי המליאה. הדבר יסייע לחיזוק הדמוקרטיה המקומית ברשויות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר