יריד הספר החיפאי
יריד הספר החיפאי

מאות מבקרים ביריד הספר החיפאי

הפסטיבל שנפתח אתמול קיבץ אליו מבוגרים, בני נוער וילדים שצבאו על הדוכנים. היום יגיע לפסטיבל הסופר סמי מיכאל, יחתום על ספריו ויקבל תעודת הוקרה מראש העיר יונה יהב

פורסם בתאריך: 8.6.17 09:49

יריד הספר החיפאי נפתח אתמול (רביעי) בגן שמואל הכהן וסחף אליו מאות מבוגרים, בני נוער וילדים שצבאו על דוכני הספרים של סופרים חיפאים. בדוכנים ניתן היה למצוא את כל סוגי הז'אנרים, ובהם מתח, היסטוריה, שירה, ילדים וספרות ערבית, וגם עמדות של הוצאות לאור חיפאיות. בחגיגה השתתפו גם הרכבים מוזיקליים ונגנים שהנעימו את זמנם של המבקרים, על במה שהוצבה במרכז הגן הופיעה להקה מקומית, ובמקום הוקם גם מתחם להקראת שירה.

היום (חמישי) בשעה 17:30 יגיע ליריד הסופר סמי מיכאל בן ה-92 ויחתום על ספריו. כמו כן יקבל מיכאל תעודת הוקרה מראש העיר יונה יהב.

ניר שובר, מיוזמי היריד, הצלחתם לארגן אירוע מדהים.

"הכל נולד מטור שכתבתי בעיתון 'כלבו' כבר לפני שנה וחצי , שבו כתבתי שאני רוצה להחזיר לחיפה את שבוע הספר כמו שהיה פעם, כשהיינו ילדים. רציתי שנהנה כולנו מקצת נוסטלגיה ושנעזוב לשעה קלה את הסמארטפונים. הטור הזה הפך לפוסט ויראלי ובהמשך לעצומה. זה התגלגל לללשכתה של שרת התרבות מירי רגב ולשולחנו של ראש העיר ולאגף התרבות בעירייה, וקיבלנו מהם תקציב יפה להפקת היריד. אני חבר בסניף חיפה של אגודת העיתונאים והסופרים, אז התחברתי לסופרים חיפאים, יצרנו גרעין של שמונה סופרים, והפקנו את הפסטיבל".

זה נראה כמו הצלחה גדולה.

"את רואה את התורים שיש ליד הדוכנים. זה פשוט מדהים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר