כרמליה (צילום: מיכה בריקמן)
כרמליה (צילום: מיכה בריקמן)

הגנבים מכים שוב בכרמליה: תושבים מדווחים על גל פריצות מחודש

לדברי תושבים, יש מקרים שבהם הם עוזבים את הבית לזמן קצר, וכשהם חוזרים, הם מגלים כי ביתם נפרץ. באחד ממקרי הפריצה נגנב כלי נשק. הפעיל החברתי ערן שולמן קורא לתושבים להתנדב למשמר השכונתי. שולמן: "ביטחוננו בידינו"

פורסם בתאריך: 7.2.22 14:16

בכרמליה סוערות הרוחות לנוכח גל הפריצות החדש, שלטענת תושבים מכה שוב בשכונה.

לדברי תושבים, בשבועיים האחרונים חלה עלייה במספר מקרי הפריצות בשכונה, וזאת לאחר שבזמן האחרון הייתה תחושה שהמצב השתפר. לדבריהם, יש מקרים שבהם הם עוזבים את הבית לזמן קצר, וכשהם חוזרים, הם מגלים כי ביתם נפרץ. באחד ממקרי הפריצה נגנב כלי נשק.

הפריצות לבתים בכרמליה מעסיק מזה זמן רב את התושבים. פעילים בשכונה, שהתייאשו מטיפול הרשויות במיגור התופעה, החליטו לנקוט יוזמה והקימו משמר שכונתי שיפטרל בערב ברחבי השכונה. אלא שעם הירידה במספר מקרי הפריצה, פחת גם מספר המתנדבים והסיורים שנערכו במסגרת המשמר השכונתי, אולם כעת שוב מבקשים בשכונה להגדיל את מספר המתנדבים.

 

 

ערן שולמן, פעיל שכונתי ומיוזמי הקמת המשמר השכונתי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "כרמליה תחת מתקפת פריצות נוספת. המשמר השכונתי קיים, אך המתנדבים התמעטו עקב הירידה בפריצות, אולם כעת כאשר נודע על הפריצות החדשות המשמרות מתמלאות. לטענת המשטרה, הפריצות נעשות דרך חלונות פתוחים בבתים, אך לדעתנו, התושבים, זה הרבה יותר מחלון פתוח. הגנבים אוספים מידע מודיעיני ואז פורצים. נגנבים כלי נשק, תכשיטים, מחשבים ניידים ועוד. בשלב זה, אנחנו בוחנים אפשרות לשכור חברת שמירה בתשלום ואת בקשת ועדי הבניינים הגובלים בוואדיות להתקין מצלמות ותאורה חזקה. כמייסד של המשמר השכונתי, אני קורא לכל תושב שכונת כרמליה לבוא ולהתנדב שעתיים בחודש, כי ביטחוננו בידינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר