בריכת הספורטן (צילום: חיים דדוש, באדיבות חברת ברטן)
בריכת הספורטן (צילום: חיים דדוש, באדיבות חברת ברטן)

הציבור מוזמן לבחור שם לבריכה הציבורית החדשה (הספורטן לשעבר)

עיריית חיפה והחברה הכלכלית יוצאות בתחרות נושאת פרסים, "אתגר השם". השם שייבחר יזכה את המציע במינוי משפחתי לשנה לבריכה הציבורית. המקום השני והשלישי יזכו במינוי זוגי ויחיד בהתאמה

פורסם בתאריך: 15.2.22 10:51

נפתחה תחרות בחירת השם לבריכה הציבורית החדשה (הספורטן לשעבר). החל מינואר, הבריכה עברה לידי התושבים והפכה מפרטית לציבורית. כחלק מההסכם, נדרש מיתוג חדש לבריכה העירונית, וכך נוצר "אתגר השם" – תחרות נושאת פרסים לבחירת השם החדש, שתהיה פתוחה לכלל תושבי חיפה.

במסגרת התחרות, התושבים מוזמנים להציע שם, כינוי או מילת סלנג חדשה, המיטיבה לאפיין בריכה ציבורית שתפעל בקונספט של קאנטרי עירוני שיכלול בתוכו שלל פעילויות. השם המוצע צריך להיות קליט, מקורי, חדשני וייחודי (הבחירה הזוכה תועתק לשלוש שפות ותתורגם לעיצוב גרפי). השם הזוכה בתחרות ייבחר על ידי ועדת שיפוט וייקבע בהתאם לאמות מידה של מקוריות, חדשנות, ואפשרויות השימוש בשם לצורכי פרסום ושיווק של הבריכה הציבורית.

השם שייבחר, יזכה את המציע במינוי משפחתי לשנה לבריכה הציבורית; המקום השני יזכה את המציע במינוי זוגי לשנה, והשלישי יזכה במינוי יחיד לשנה.

כל משתתף שיציע שם בתחרות יוזמן ליום כיף מיוחד בבריכה העירונית, עם עמדת רישום והטבות מיוחדות.

את השמות ניתן להציע באתר עיריית חיפה באמצעות טופס דיגיטלי כפי שיופיע בפרסומים הקשורים לתחרות, עד מוצאי שבת, 26 בפברואר 2022, בחצות. בקישור >>>

 

 

ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם: "אני שמחה שסוף-סוף, אחרי כל כך הרבה שנים ואחרי עבודה קשה, זה קרה ויש לחיפה בריכה ציבורית אמיתית. מאז סגירתן של בריכות הפועל ובת גלים שפעלו כבריכות עירוניות, לא הייתה לנו בריכה ציבורית בעיר. ברצוני להודות לממלא מקומי נחשון צוק, שדחף את הנושא והאמין ברעיון מהרגע הראשון, ולמנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף, שמנהל את כל התהליך בצורה מקצועית וראויה להערכה. הבשורה הגדולה מבחינתי היא מחירי הכניסה המוזלים שיהיו תקפים לחיפאים בלבד".

שחף: "היה חשוב לראש העיר לשתף את הציבור ולרתום אותו לבחירת השם, על מנת שיהיה חלק מהתהליך וירגיש שותף מלא. בחירת שם חדש היא השלב הראשון והחשוב בתהליך מיתוג מחדש שעובר המתחם. המועדון עובר בימים אלו ריענון וחידוש, כך שלקראת עונת הקיץ יעמוד לרשות תושבי חיפה והמנויים מתקן ספורט ברמה הגבוהה ביותר. אני מזמין את תושבי חיפה לקחת חלק בתחרות בחירת השם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא רלוונטי

    שתי אפשרויות ריאליות, כפיצוי על החברה הפטריארכלית והגברים במאה הקודמות ששלטו בנשים באכזריות:
    בריכת החלוצה
    בריכת הספורטנית

    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר