הרצאה בזום (צילום: Elmirex2009/depositphotos.com)
הרצאה בזום (צילום: Elmirex2009/depositphotos.com)

המרצה שיוחסה לו אמירה גזענית מתנצל: "זה היה בתום לב ובהומור"

המרצה הערבי שנטען כלפיו כי אמר לסטודנט בקורס על בסיעוד "אל תענה לי בשאלה כמו יהודי" כתב מכתב למנהלת המרכז להכשרה, צופיה רפפורט, שבו הוא מביע את התנצלותו ואומר שדבריו הובנו שלא כהלכה: "לא התכוונתי לפגוע או להשמיץ או להפחית מערכו של אף אחד. זו לא דרכי, וגם לא אלו ערכיי"

פורסם בתאריך: 17.2.22 11:36

אתמול (רביעי) פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי סטודנטים בקורס על בסיסי בסיעוד בתחום בריאות הנפש, שמתקיים במרכז להכשרה של משרד הבריאות בחיפה (במתחם בית הספר לרפואה הסמוך לרמב"ם) טענו, כי במהלך הרצאה שהתקיימה בזום אירע מקרה "גזעני". לדברי סטודנטים, אחד המרצים (שמו שמור במערכת), ממוצא ערבי, הטיח באחד הסטודנטים שענה לו בשאלה, את המילים: "אל תענה לי בשאלה כמו יהודי".

 

 

היום אנחנו מפרסמים את תוכנו של מכתב ההתנצלות ששלח המרצה למנהלת המרכז להכשרה, צופיה רפפורט, וכך הוא כותב: "במהלך דיאלוג שניהלתי עם אחד הלומדים, במטרה להכינו להשתתף במשחק סימולציה לימודית, התלמיד הגיב על כל שאלה ששאלתי אותו בשאלה. ואז אני הגבתי לתלמיד במשפט: 'אל תענה לי על השאלה בשאלה כמו היהודים'. אני מצהיר בצורה כנה ואמיתית, כי המשפט נאמר בתום לב ובכוונה הומוריסטית וכסלנג, שלעיתים נוכחתי לראות כי משתמשים בו במצבים דומים. לא התכוונתי לפגוע או להשמיץ או להפחית מערכו של אף אחד. זו לא דרכי, וגם לא אלו ערכיי".

מוסיף וכותב המרצה: "בכל מקרה, אם הובנתי לא נכון ואנשים נפגעו בגלל התבטאותי זו, אני מביע את התנצלותי העמוקה בפני כל אחד ואחת שנפגע/ה. חשוב לי להדגיש כי תהום פעורה ביני לבין הכוונות שמנסים לייחס להתבטאותי זו שנאמרה בתום לב וללא כל כוונה לפגוע במישהו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גם עונה בשאלה

    אני לא מבין מה נדבקו אליו. רק כי הוא ערבי?
    הרי אם יהודי היה אומר כולם היו מבינים שזה בצחוק כי זו אמירה ידועה.
    פעם הבאה כשערבי יענה בשאלה תאשימו אותו בניכוס תרבותי?
    זה נראה פשוא כמו נסיון להעתיק את כל מה שדפוק בתרבות האמריקאית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר