החתול קלוד (צילום: באדיבות המשפחה)
החתול קלוד (צילום: באדיבות המשפחה)

מי שרף למוות את החתול קלוד והניח את גופתו בכניסה לבית בעליו?

החתול האהוב, קלוד, של רוני וגנר ובת זוגו יצא לפני כחודש, כהרגלו, לחצר הבית, ומאז נעלם. שלשום (שלישי) התבררה התמונה המחרידה. וגנר: "אנו חושדים שזה יותר בכיוון של אנשים שמתעללים בחתולים, כמו 'כת השטן'"

פורסם בתאריך: 17.2.22 15:27

יותר מחודש חיפשו רוני וגנר ובת זוגו את קלוד, החתול המשפחתי, שיצא כהרגלו לחצר הבית, ומאז נעלם. לפני יומיים התבררה התמונה האכזרית: גופתו המפוחמת והחרוכה של החתול האהוב הונחה בכניסה לביתם ברחוב מדרגות שפינוזה בהדר.

וגנר אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו לא יודעים בדיוק מי זה או מה זה. החתול שלנו, קלוד, נעלם לפני 40 יום. זה חתול בית, שהיה יורד לחצר הבניין מדי פעם. יש שם הרבה חתולים והרבה גינות. יום אחד הוא ירד ומאז לא חזר. חיפשנו אותו בכל מקום, עד שלפני לפני יומיים, מישהו זרק לנו את הגופה השרופה והמעוותת שלו ליד הדלת של הבניין".

 

 

וגנר מוסיף: "הגופה הייתה במצב לא טבעי. הוא היה שרוף כולו. קלוד היה חתול קצת נכה. חלק מכף הרגל שלו היה חסר, אז לפי סממן זה, זיהינו שזה הוא. גם הראש היה מעוך… בקיצור, זוועה. לא להאמין שאנשים כאלה מסתובבים בשכונה. אנחנו פשוט מפחדים שזה יקרה לאנשים אחרים. הגשנו תלונה במשטרה, אבל המשטרה מתמהמהת. ליד גופת החתול, היו כפפות ניילון שחורות, אבל אני לא יודע אם זה אומר משהו או אם זה קשור.

"הגופה לא הייתה במצב ריקבון. כלומר, מישהו החזיק אותו יותר מחודש אצלו עד שרצח אותו. אנו חושדים שזה יותר בכיוון של אנשים שמתעללים בחתולים, כמו 'כת השטן'. אגב, הם היו פעילים בחיפה בעבר. מחרידה מאוד העובדה שהוא הוחזק באיזשהו מקום יותר מחודש".

"כלבו – חיפה והקריות" בחר שלא לפרסם את תמונת גופת החתול מאחר שהיא מאוד קשה לצפייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרול

    זוועה רצח בכל מובן המילה. כל עוד בתי המשפט מקילים עם המתעללים ולא גוזרים עליהם מאסר בפועל לתקופה ארוכה. הרציחות האלה ימשכו
    אני בעד מאסר בפועל שירקבו בכלא עד סוף ימיהם העלובים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר