מיכל אברמוביץ, אביטל חן, דגנית לוקס, רחל ברנדון, יסמין בנטונדי, אורלי קלימשטיין, יארה שליוט, אלונה סולד, מיכל סני, ורדית דוזלר טנגי (צילום: יח"צ*
מיכל אברמוביץ, אביטל חן, דגנית לוקס, רחל ברנדון, יסמין בנטונדי, אורלי קלימשטיין, יארה שליוט, אלונה סולד, מיכל סני, ורדית דוזלר טנגי (צילום: יח"צ)

"יש לכם עסק עם חיפאיות": הוקם מועדון עסקי לבעלות עסקים בעיר

לרגל יום האישה הבינלאומי מושק בחיפה מועדון עסקי לבעלות עסקים, שיהווה עבורן בית שבו יוכלו לצמוח ולהפריח את עסקיהן תוך שיתוף פעולה עם עמיתותיהן. הנשים המובילות את הפרויקט עושות זאת בהתנדבות. ירייה הפתיחה - ב-4 במארס

פורסם בתאריך: 21.2.22 18:00

בשורה לנשות העסקים בחיפה. לרגל יום האישה הבינלאומי, מושק המותג "עסק עם חיפאיות" – המועדון העסקי לבעלות עסקים בחיפה. המועדון הוא יוזמה משותפת של ויצו חיפה, העמותה להעצמה כלכלית לנשים, presentense , עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה.

היוזמה נולדה מתוך רצון ליצור בית איתן לבעלות עסקים, שבו הן יוכלו לצמוח ולהפריח את עסקיהן תוך שיתוף בהזדמנויות מקצועיות, למידת עמיתות ונטוורקינג. כל הנשים המובילות את הפרויקט עושות זאת בהתנדבות.

חזון המועדון הוא להוות קהילה לבעלות עסקים בחיפה, המאפשרת שיתופי פעולה ומקדמת צמיחה אישית ועסקית של חברותיה ומשפיעה על הרווחה הכלכלית והחברתית בעיר. המטרה היא לקדם נשים מגוונות מרקעים שונים, ביניהן יזמיות ובעלות עסקים תוך הקניית כלים עסקיים יישומיים. במסגרת המועדון ייערכו במהלך השנה מפגשים ואירועים להגשמת המטרות והחזון, שיכללו בין היתר נטוורקינג נשי חיפאי, עוצמתי והקניית כלים עסקיים מתאימים.

יריית הפתיחה של המועדון תיערך לקראת יום האישה הבינלאומי באירוע נטוורקינג של בעלות עסקים בחיפה, ביום שישי, 4 במארס, במלון La Cappela, בין השעות 12:00-09:00. האירוע יהווה הזדמנות לרקום קשרים ושיתופי פעולה חיפאיים ולהיחשף להזדמנויות עסקיות. ההרצאה המרכזית היא של קרן מרציאנו, העיתונאית, העורכת הכלכלית ומגישת "תוכנית חיסכון" בחדשות 12.

נשים חיפאיות יזמיות, בעלות ומנהלות עסקים השואפות להקים, לפתח ולהרחיב את עסקיהן ולהעמיק את שיתוף הפעולה והקשר ביניהן מוזמנות ולהירשם כאן >>>

מנכ"לית העמותה להעצמה כלכלית לנשים, אורלי קלימשטיין: "27 אחוז מהעסקים הם בבעלות נשים. משבר הקורונה אף הבליט את הפער המגדרי, נשים רבות חזרו לניהול העסק מהבית ו'הג'ינגול' בית/עסק/משפחה הפך לאחד האתגרים המורכבים ביותר, כמו גם תחושת הלבד בניהול עסק. הגיע הזמן לחיזוק בעלות העסקים על ידי הקמת מועדון בעלות עסקים חיפאי, שיאפשר רשת ביטחון, מידע, שיתופים, שותפויות ונטוורקינג".

 

 

מנהלת סניף ויצו חיפה, ורדית דוזלר-טנג'י: "בשנים האחרונות הרבה יותר נשים פותחות עסקים קטנים ובינוניים מתוך רצון לאפשר לעצמן גמישות בגידול הילדים, בלי לוותר על השתלבותן בשוק התעסוקה. מגמה זו מחזקת אותן ומבטיחה להן ביטחון כלכלי ועצמאות כלכלית. השאיפה להשתלב בתוך עולם עסקים גברי היא לא פשוטה. אחד הקשיים של נשים בהתוויית צעדיהן בעולם העסקי הוא מחסור ברישות עסקי. נשים צריכות לגשר על הרבה שנים שבהן הן הפקירו את המגזר העסקי, הן צריכות גם להתגבר על הבניות תרבותיות ואנטגוניזם שעולה מערעור של הסטטוס קוו בעולם הגברי של עולם העסקים.

מיכל סני מהחברה הכלכלית לחיפה: "תקופת הקורונה הביאה עימה אתגרים רבים לבעלות ובעלי עסקים בעיר, וזו הזדמנות נפלאה לתמוך ולתת כלים לבעלות העסקים ולקדם אותן. עסקים בבעלות נשים הם ממנועי הצמיחה המובהקים של המשק, וכחלק מהפעילות של החברה הכלכלית אנו שמחים ומתכבדים לקחת חלק ולהניע את פורום 'יש לך עסק עם חיפאיות', שמטרתו לקדם את נשות העסקים בעיר. החברה הכלכלית לחיפה שמה למטרה לפעול ולקדם את העסקים המקומיים בכלל לתמוך בעסקים המונעים על ידי נשים בפרט".

יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, אלונה סולד: "עיריית חיפה פועלת במהלך כל השנה למען שוויון מגדרי. אני שמחה  להוביל יחד עם השותפים את הקמת המועדון העסקים ולסייע לקדם עסקים בבעלות נשים. אני מאמינה בכוח הנשי ובכוחה של קבוצה ליצירת הצלחות משותפות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר