דורון פינגולד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
דורון פינגולד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

היזם ואיש העסקים דורון פינגולד נפטר בפתאומיות

דורון פינגולד, בעליה של חברת "דורון פינגולד ניהול פרויקטים", היה דמות מוכרת בעיר בתחום הנדל"ן. במשפחתו מתקשים לעכל את הבשורה. גרושתו, נחי, איתה היה ביחסים מצוינים: "כולנו לגמרי בשוק. אנחנו לא יודעים אם זה בגלל דום לב. שלחנו את הגופה לנתיחה באבו כביר". בן 63 היה במותו

פורסם בתאריך: 21.2.22 16:52

היזם, הקבלן ומפקח הבנייה דורון פינגולד נפטר היום (שני) בפתאומיות, בן 63 במותו.

פינגולד היה דמות מוכרת בעיר בתחום הנדל"ן, בעליה של חברת "דורון פינגולד ניהול פרויקטים". בין הפרויקטים שיזם: בתי מגורים יוקרתיים, וילות, בנייני משרדים, מבנים לשימור ועוד.

פינגולד היה נשוי לנחי, והשניים סוקרו במדורי החברה. לאחר 30 שנות נישואים, בני הזוג התגרשו. בכתבה בערוץ 13 הם רואיינו כזוג, שלמרות הגירושים נותרו חברים טובים, שאפילו מתגוררים באותו הבניין.

נחי פינגולד: "אני בשוק, כולנו לגמרי בשוק. אנחנו לא יודעים אם זה בגלל דום לב. שלחנו את הגופה לנתיחה באבו כביר. הבן שלנו בחו"ל כבר יודע. כבר סידרו לו טיסה חזרה לארץ. מגיע לו שיכתבו עליו בעיתון, אבל אני לא מסוגלת עכשיו להגיד כלום, אין לי כל כך מה להגיד, פשוט כולנו בשוק, זה מה שאני יכולה להגיד. כל החברים הגיעו הנה, הרי אנחנו גרים האחד מעל השנייה מאז הגירושים. ההלוויה תהיה כנראה ביום רביעי".

 

 

היום בבוקר אמור היה אמור פינגולד להיפגש עם איש העסקים וחבר מועצת העיר יעקב פיינגולד, אולם הוא לא הגיע לפגישה.

יעקב פיינגולד: "קבעתי איתו בתשע וחצי בבוקר פגישה בנושא של כיבוי אש, והוא לא הגיע. הוא חבר קודם כל. איש מאוד רציני ויסודי. הוא היה קבלן בעברו ואחר כך עבר להיות מפקח בנייה. בסוף השבוע האחרון הוא היה בטיול במדבר יהודה, והיום היה צריך להיפגש איתי. כשלא הגיע לפגישה, שלחתי לו הודעות שאני כועס עליו. כתבתי לו: 'תגיד לי, מחכים שלושה חודשים לבדיקת כיבוי אש, ואתה לא מגיע?'. לא ענה. כשצלצלתי לנחי, היא סיפרה לי שהוא נפטר".

רוני מרום, חבר קרוב של פינגולד: "אני מכיר את דורון 40 שנה, עוד כשהיה ברמן ב'אחוזה הקטנה'. עשינו יחד טיולים מטריפים בעולם, ובתקופה האחרונה בארץ בהליכה. הוא היה איש שמח, שאי אפשר היה לפספס אותו בשום מקום. אף פעם לא התלונן, רק חייך. הוא גם היה אלוף משנה בצה"ל. תמיד עוזר לכולם, גם בתחום הקבלנות. עזר להרבה אנשים בנושאי בנייה. גם איפה שהיה צריך לקחת כסף, לא לקח. היה לו כושר ביטוי שאין הרבה אנשים, הבין בפוליטיקה, תמיד היה יכול לעצור את כולם ולתת את הספיץ' שלו. היה מסמר בכל מקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר