דגל נווה שאנן לרגל חגיגות שנת ה-100 להקמת השכונה"
דגל נווה שאנן לרגל חגיגות שנת ה-100 להקמת השכונה"

חגיגות ה-100 לנווה שאנן: איגרת מהוועד לכל בתי האב בשכונה

באיגרת מפורטות בעברית וברוסית כל הפעולות שבוצעו עד כה בשכונה בהובלת הוועד לרווחת התושבים וכן הפעולות שעתידות להתבצע במהלך השנה. יו"ר הוועד יעקב שטרית: "ההישגים אליהם הגענו משמשים עבורי מנוף לעשייה נוספת בכל התחומים ולהשגה של יעדים חדשים"

פורסם בתאריך: 28.2.22 19:47

ועד נווה שאנן, בראשותו של יעקב שטרית, שלח לאלפי בתי אב בשכונה איגרת לרגל חגיגות השנה ה-100 לנווה שאנן, ובו פירוט הפעולות שנעשו השנה בשכונה ואלו שמתוכננות להתבצע בשנה הבאה. בצידה האחד של האיגרת, שנשלחה ל-32,800 אלף בתי אב, מפרט הוועד את הפעולות בעברית, ובצידה האחורי – בשפה הרוסית. באיגרת קוראים שטרית והנהלת הועד למועצת העיר לאשר את התקציב לשנת 2022, על מנת שיתאפשר להמשיך את תנופת השדרוג של רובע נווה שאנן בפרט והעיר בכלל.

בין הפעולות שביצעה עיריית חיפה, בשיתוף פעולה עם הוועד, כפי שהן מפורטות באיגרת: חידוש יסודי של רחוב שבזי בחטיבת כרמלי; חידוש ריבוד הכניסה הצפונית לרובע, רחוב הרב מאשש, כביש יד לבנים וכביש דורי; חידוש מגרשי הספורט בטבנקין ובגן אזולאי; חידוש, שדרוג והשבחה של רחוב אז"ר; החלפת מאות ספסלים ופחים בגנים הציבוריים והקמת טיילת נתיב חן/חזן, הכוללת מצפורים ומתקני ספורט; שדרוג התאורה והכפלת מקומות החנייה בציר נתיב חן; שדרוג והשבחה של גן בורוכוב; שלב א' בשיפוץ רחוב חניתה ממספר 40 עד סופו ומיזם טיפול ורווחה בקשישים החיים בגפם.

באיגרת מציין הוועד את הפעילות למען הקהילה, הכוללת חלוקת אוכל ותרופות למאות משפחות נזקקות; תרומה של מאות ארוחות חג לחיילים בודדים; קיום פעילות ספורט ורווחה – זומבה וריקודי עם בספורטק בחינם; פעילות תרבות רחבה הכוללת הרצאות, שירה בציבור ומופעים בחינם; הפעלת מיזם חינוכי להעשרה ולתמיכה בילדים עם קושי למידה ועוד.

 

 

הפרויקטים שעתידים להתבצע השנה, על פי האיגרת, הם: שדרוג והשבחה של רחוב חניתה בחלק המסחרי מתחילתו למספר 40 והפיכתו לרחוב חדשני; ריבוד מדרכות רמות ספיר בכל היקפן; חיזוק קירות תומכים, החלפות מעקות לפי תקן וחידוש מגרש הספורט; שדרוג והוספת תאורה בגן הלוחם, ברחוב התיכון וברחוב גדליהו; ריבוד כביש רחוב גדליהו והשלמת ריבוד כביש דורי, והשבחה ושדרוג של מספר גני משחקים ברובע.

שטרית: "כיו"ר ועד נווה שאנן הצלחנו להוביל מודל ניהול הבנוי ביסודו על יוזמה, הקמה, ליווי ובקרה עד לביצוע המשימות ותיקון עוולות של שנים, כל זאת בפיתוח ושדרוג הרובע ובעבודה מקצועית ומסודרת. עיריית חיפה ביחד עם ועד נווה שאנן שליווה, הכווין, דחף ותיעדף הובילו פרויקטים של שדרוג והשבחת הרובע, אשר הפך לרובע מוביל באיכות חיים והנאה מכל מה שיש לו להציע. ההישגים אליהם הגענו משמשים עבורי מנוף לעשייה נוספת בכל התחומים ולהשגה של יעדים חדשים בשליחות ציבורית יומיומית, בהתנדבות מלאה ובאהבה למען התושבים. כעת אנחנו גם חושפים את הדגל המיוחד שהוצאנו לרגל חגיגות שנת המאה להקמת השכונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר