מכוניתו של עומרי עדני לאחר המפגש עם חזיר הבר (צילום: עומרי עדני)
מכוניתו של עומרי עדני לאחר המפגש עם חזיר הבר (צילום: עומרי עדני)

"בפחות משנייה חזיר בר קפץ לכביש ונכנס ברכב"

כך מתאר עומרי עדני מקרית אליעזר את הסיוט שעבר לפני שלושה ימים כשנסע במכוניתו לא רחוק מביתו. לחזיר שלום, למכונית נגרם נזק גדול. "נראה לי שלא משתלם לי לתקן אותו", הוא אומר, "זה בערך איזה 13 אלף שקל, וזה סכום ששמאים כבר מעדיפים להוריד מהכביש"

פורסם בתאריך: 1.3.22 15:51

עומרי עדני, תושב קרית אליעזר, לא יכול היה לדמיין שנסיעה תמימה במכוניתו ליד ביתו תסתיים בהתנגשות קשה עם חזיר בר.

עדני משחזר: "לפני שלושה ימים, בסביבות השעה עשר בלילה, יצאתי מהבית ונסעתי ברחוב אלנבי. בכיכר הסמוכה למוזיאון הימי, לפני היציאה לכביש המהיר במחלף, חזיר בר רץ קפץ לכביש בפחות משנייה ונכנס ברכב. הוא פשוט התנפל מהצד. איתי ברכב היה חבר, שישב בדיוק בצד שבו נכנס החזיר. הוא היה קצת בשוק. במשך כמה רגעים הוא לא הבין מה קרה. אני ישר הלכתי לראות מה קרה גם לחזיר, לא רק לאוטו. החזיר ברח משם בריצה, וכשהוא התחיל לרוץ, פחדתי שהוא ירוץ לכיוון שלי. למזלי, הוא רץ לכיוון השני ומזל גם שמכוניות שעברו שם, הצליחו לתמרן כך שהם לא פגעו בו. אם הם היו מנסים לבלום, הם היו נכנסים בו. לי יש כמה סימנים כחולים ברגל ואיפה שחגורת הבטיחות מונחת על הגוף.

כעת מתמודד עדני עם הנזק הכספי בגרמה התאונה. "אני צריך לבדוק כמה יעלה התיקון של האוטו, נראה לי שלא משתלם לי לתקן אותו. זה בערך איזה 13 אלף שקל, וזה סכום ששמאים כבר מעדיפים להוריד מהכביש. אני לא יודע… אני סקפטי לגבי הרכב. אני לא חושב שהוא יחזור לחיים. כרגע אני בלי רכב, בינתיים אני נוסע באוטובוס. התבאסתי רצח. את האוטו הזה קניתי אחרי הרבה-הרבה זמן שחסכתי בשבילו. זה לא שהתקשרתי לאבא ואמרתי לו 'הוצאתי רישיון, תביא לי רכב'. זה רכב שעבדתי עליו מאוד קשה וחסכתי הרבה שנים כדי לקנות אותו".

 

 

עדני מתאר גם את המצב בשכונתו לאור ריבוי החזירים: "יש לי כלבים ואני מפחד לצאת לטייל איתם אחרי שמונה בערב. אני גר סמוך לפארק כלבים, ואני לא יכול לעבור את הכביש, אני תמיד עושה איתם סיבוב ליד הבית כדי שאוכל לחזור. הם גם מסוכנים ואף אחד לא לוקח אחריות".

אין זו הפעם הראשונה שחזיר בר מעורב בתאונה בחיפה. לפני כחודשיים פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי נהג שהיה מעורב בתאונה עם חזיר בר הגיש תביעה נגד העירייה ורשות הטבע והגנים בגין הנזקים שנגרמו לו. חודש לפני כן פורסם, כי חזיר בר שהתפרץ לכביש גרם לתאונה ברמת ספיר. לפני כשנה וחצי אירעה תאונה בין קטנוע לחזיר בר בשדרות מוריה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גלי

    שראש העיר תשלם את הנזקים שהרי החזירים הם חיות המחמד שלה.
    חברות הביטוח צריכות לפעול כדי לשנות את המצב , לנו האזרחים כבר לא מקשיבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר