שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)
שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)

סופית: שמואל מרמלשטיין נבחר לגזבר העירייה

ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים בחרה היום במרמלשטיין, ששימש ממלא מקום הגזבר מתחילת השנה עם פרישתו של הגזבר הקודם, רוני בן חיים. במכרז התמודדו 10 מועמדים, ומרמלשטיין היה בעל הסיכויים הגבוהים לזכות במכרז עוד מתחילתו

פורסם בתאריך: 2.3.22 17:55

שמואל מרמלשטיין נבחר היום (רביעי) לתפקיד גזבר עיריית חיפה, לאחר שלושה חודשים שבהם שימש ממלא מקום הגזבר, לאחר שהגזבר הקודם רוני בן חיים הודיע לראש העירייה עינת קליש-רותם, כי לא יבקש להאריך את כהונתו ויפרוש לגמלאות. בחירתו של מרמלשטיין נעשתה במסגרת ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים, שהתכנסה היום לדון במכרז. על התפקיד התמודדו 10 מועמדים.

בדצמבר האחרון פרסמה העירייה מכרז חיצוני לתפקיד גזבר העירייה בעקבות הודעת הפרישה של בן חיים. כבר אז נכתב ב"כלבו – חיפה והקריות", כי מרמלשטיין, ששימש מנהל אגף התקציבים בעירייה עד למינויו לממלא מקום הגזבר, הוא בעל הסיכויים הגבוה ביותר לזכות במכרז.

 

בתחילת החודש החליטה העירייה לדחות את הליך בחירת הגזבר בעקבות תלונה של אחד המתמודדים על כי לא עודכן במועד על מבחן חברת ההשמה שאמור היה לעבור במסגרת ההליך. תלונתו נמצאה מוצדקת לאחר שנבחנה על ידי האגף המשפטי של העירייה. גם אז מקורות בעירייה אמרו כי הסיכוי של מרמלשטיין לזכות בתפקיד הוא גבוה. כעת, לאחר היבחרו, מרמלשטיין הוא זה שיתמודד מול מצב פוליטי סבוך, שבא לידי ביטוי באי העברתו עד כה של התקציב השנתי במועצת העיר וההתנהלות מול ועדת כספים שנשלטת על ידי אופוזיציית השינוי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר