הגנים הבהאיים (צילום: Michael Paul Gollmer, CC BY-SA 3.0 ויקישיתוף)
הגנים הבהאיים (צילום: Michael Paul Gollmer, CC BY-SA 3.0 ויקישיתוף)

משרד התיירות ורשות הטבע והגנים מחדשים את הסיורים המודרכים בחיפה

הסיורים, בהדרכת מורי דרך מוסמכים, יחלו בחודש הבא, כולל בחול המועד פסח, ויימשכו גם אל תוך הקיץ. שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור ענף התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף-סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות"

פורסם בתאריך: 13.3.22 01:53

משרד התיירות ורשות הטבע והגנים (רט"ג) מחדשים את הסיורים השונים בחינם ברחבי חיפה בהדרכת מורי דרך מוסמכים. ההשתתפות מחייבת הרשמה באתר רט"ג. הסיורים, שיחלו בחודש הבא בימי חמישי ושישי, כולל בימי חול המועד פסח, יימשכו גם אל תוך הקיץ. בין המקומות בהם יתקיימו הסיורים: המושבה הגרמנית, ואדי ניסנאס והגנים הבהאים.

במשרד התיירות מציינים שלחיפה יש פוטנציאל תיירותי גבוה. הדבר מתבטא באתרים המיוחדים הנמצאים בה,  הגנים הבהאים, רצועת חוף מרהיבה וכן סצנות רחוב ובילוי מתפתחות. על כן, מתוך הרצון לאפשר לאזרחי ישראל חוויה שתוזיל את חופשתם בעיר ויחד עם זאת גם תספק למורי הדרך פתרון תעסוקתי, מתאפשרת ההרשמה גם לסיורים עירוניים.

משרד התיירות מתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב ברחבי הארץ בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים. עשרות אלפי הסיורים מתבצעים בכל ימות השבוע, באמצעות רט"ג, וכעת גם בערים השונות. במשרד מציינים שנכון להיום, כ-1500 מורי דרך מועסקים בפרויקט הזה.

 

 

שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור ענף התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף-סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, וליהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע. אז קחו מורה דרך וצאו לטייל".

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "חיפה על המפה, ותבלוט עוד יותר כעיר תיירותית אטרקטיבית בזכות שורה של פעולות שמקדמת העירייה, ולראייה – על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חיפה דורגה במקום השלישי והמכובד במפת התיירות הארצית מבחינת לתפוסת חדרי המלון בשנה החולפת. אנחנו שמחים שמשרד התיירות הבין את הפוטנציאל העצום שקיים בחיפה ומצטרף להצלחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר