החזרזיר בחצר בית משפחת ברבר (צילום: אינה רבקוב)
החזרזיר בחצר בית משפחת ברבר (צילום: אינה רבקוב)

צפו בדרמה שהתחוללה בבית משפחת ברבר כשחזרזיר קטן נקלע למצוקה

מרק ברבר ישב אתמול בסלון ביתו כששמע קולות נקישה על החלון. היה זה חזרזיר שנכנס לחצר הבית בדרך לא דרך ולא ידע איך לצאת. החזיר חולץ בשלום לאחר מבצע מורכב שכלל שימוש ברשת דייגים וכלוב

פורסם בתאריך: 16.3.22 01:37

אתמול בערב (שלישי) שמע מרק ברבר, תושב כרמליה, קולות נקישה על זכוכית דלת הסלון, הפונה לחצר ביתם. ברבר התקרב למקור הרעש והבחין בחזרזיר קטן שנקלע בדרך לא דרך אל חצרו ואינו יודע כיצד למצוא את דרכו החוצה.

ברבר משחזר את האירוע בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות": "אני גר ברחוב כבירים בכבאביר. יש לי חצר סגורה. רק חתול יכול לעבור בפתחים. אני נמצא קומה אחת מעל הכביש. אני יושב בבית ופתאום אני שומע בום בדלת של הגינה. החזיר לא הבחין בזכוכית החלון וניסה להיכנס לסלון. אני לא מבין איך הוא הגיע לכאן בכלל. פתאום הוא נעלם. הבנתי שהוא רץ לגינה של השכן, אבל אז הוא הגיע שוב, והבנתי שהוא נקלע לצרה והוא לא יודע איך לצאת ואיפה המשפחה שלו. בקיצור, הוצאתי את רשת הדייגים, אמרתי לשכן שהוא יבריח אותו ואני אלכוד אותו ברשת. תפסתי אותו ושחררתי אותו בחוץ.

אז איך החזרזיר בעצם הגיע אליך?

"לא יודע. אין לי מושג. זו חצר היא סגורה. אין אליה כניסה מבחוץ. לא ברור לי הסיפור הזה. מסכן".

צפו בלכידת החזרזיר

צפו בשחרור החזרזיר

 

 

כמה זמן הוא היה תקוע אצלכם?

"חצי שעה הוא רץ בין החצר שלנו לחצר של השכן. הוא לא ידע איך לצאת אז הוא כל הזמן רץ. הבנתי שאין ברירה וצריך לתפוס אותו ולשחרר אותו, כי הוא לא יודע איך לצאת".

לאחר שברבר לכד את החזרזיר בעזרת רשת הדייגים, הוא העביר אותו לכלוב, וכך הצליח לשחרר אותו. לשאלה אם אמא חזירה חיכתה לו בחוץ, השיב ברבר: "יש פה תמיד להקה של חזירים, הם באים לפה כל הזמן, אבל לא יודע אם זה הלהקה שלו או לא. כששחררנו אותו לא ראינו אותם בסביבה. אני מקווה שהוא מצא את האימא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר