מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, רונן סגל (צילום: יח"צ)
מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, רונן סגל (צילום: יח"צ)

מתכנן חדש למחוז חיפה במינהל התכנון

רונן סגל מחליף בתפקיד את ליאת פלד, שקודמה לאחרונה לתפקיד סגנית למנכ"לית מינהל התכנון לתכנון מרחבי. הוא יהיה אחראי, בין השאר, על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז ועמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון

פורסם בתאריך: 3.4.22 15:30

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה היום (ראשון) ברונן סגל (53), תושב חיפה, למתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון. סגל מחליף בתפקיד את ליאת פלד, ששימשה 11 שנים כמתכננת מחוז חיפה וקודמה לאחרונה לתפקיד סגנית למנכ"לית מינהל התכנון לתכנון מרחבי.

ב-11 השנים האחרונות שימש סגל סגנה של מתכננת המחוז פלד, ובמסגרת תפקידו שימש ממלא מקומה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ויו"ר בוועדות המשנה שלה. כמו כן, היה מעורב בקידומן של תוכניות מתאר כוללניות ליישובים במחוז. ב-2017 נבחר לעובד מצטיין של מינהל התכנון.

בנוסף לתפקידו כסגן מתכננת המחוז, סגל משמש, מאז נובמבר 2020, יו"ר הוועדה המרחבית זמורה (שבתחומה היישובים: קרית עקרון, מזכרת בתיה ובני עי"ש), עד למינוי יו"ר קבוע. במסגרת תפקיד זה העביר תקציב לשנת 2022, קיים ישיבות ועדה (אחת בכל חודש) וניהל את שגרת העבודה בוועדה.

 

 

סגל הוא בעל תואר MA (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בחיפה, ו-BA בחוג ללימודי ארץ ישראל ובחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון, מעקב ובקרה שוטפים על קידום התכנון, ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, בדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן, מילוי מקום יו"ר הוועדה המחוזית בוועדות משנה.

מחוז חיפה משתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קרית מוצקין בצפון, מהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים בהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים, ובהם אוכלוסייה של כ-1,053,426 תושבים.

סגל ייכנס לתפקיד באופן מיידי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר