האונייה SILVER WHISPER בנמל חיפה (צילום רחפן: גיאודורונס)
האונייה SILVER WHISPER בנמל חיפה (צילום רחפן: גיאודורונס)

אחרי יותר משנתיים של קורונה: הקרוזים חזרו לנמל חיפה

שלשום (ראשון) נכנסה לנמל חיפה האונייה המפוארת SILVER WHISPER, השייכת למותג היוקרה של קבוצת "רויאל קריביאן", ועליה כ-350 תיירים. האונייה עגנה בחיפה יומיים, כשבמהלכם יצאו התיירים לסיורים ברחבי ישראל. במהלך עונת האביב צפויות להגיע לחיפה עוד עשרות אוניות תיירים

פורסם בתאריך: 5.4.22 13:47

אוניית תיירים ראשונה נכנסה שלשום (ראשון) לנמל חיפה אחרי יותר משנתיים של היעדרות בשל מגפת הקורונה.

בשעת בוקר נכנסה לנמל חיפה האונייה המפוארת SILVER WHISPER, השייכת למותג היוקרה של קבוצת "רויאל קריביאן", ועליה כ-350 תיירים. את האונייה בישראל מייצגת "כרמל שירותי ספנות".

בשבוע שעבר אושרו בממשלה ובכנסת הפרוטוקולים להפלגות תיירים לישראל וממנה, וכמה ימים אחרי, כבר הגיעה הסנונית הראשונה. ביום הראשון של העגינה בחיפה כל התיירים ביצעו בהתאם לנוהל בישראל בדיקת PCR. האונייה עגנה בחיפה יומיים, כשבמהלכם יצאו התיירים לסיורים ברחבי ישראל. במהלך עונת האביב צפויות להגיע עוד עשרות אוניות תיירים, כאשר במקביל יתחילו לצאת מנמל חיפה הפלגות למזרח הים התיכון של החברות "מנו ספנות", MSC CRUISES וכן של "רויאל קריביאן". שלוש החברות הכריזו השנה על נמל חיפה כנמל הבית, ממנו ייצאו ההפלגות ובו יסתיימו.

 

 

בנמל חיפה מצפים לעונת שיא בתיירות הקרוזים. יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, אשל ארמוני: "זהו רגע מרגש לנו, כנמל, אבל לא פחות מכך לעשרות אלפי נותני השירות לתיירים – מדריכים, נהגי אוטובוסים, מסעדות ובתי מלון. כולם ייהנו מהמאמץ שהשקענו בלהפוך את חיפה לנמל מרכזי לאוניות תיירים בים התיכון. אני מודה לשר התיירות ולאנשי משרד הבריאות שלא חסכו מאמצים, כדי להחזיר את אוניות התיירים לחיפה".

מנהל תחום התיירות והקרוזים, זוהר רום: "כדי לאפשר גם לאוניות תיירים גדולות להגיע, הובלנו יחד עם משרדי האוצר והבריאות תקנות מיוחדות המאפשרות לאוניות לבצע את הדיגום של מטושי ה-PCR במהלך ההפלגה, ב-24 השעות שלפני ההגעה לחיפה, ומיד עם קשירת האוניות לשלוח באופן מרוכז את המבחנות למעבדה. כך, אונייה שתגיע לחיפה לקראת חצות, תוכל לשחרר לסיורים את מי שנמצא שלילי בבדיקה בשעות הבוקר המוקדמות. אנו מצפים באביב הקרוב לעשרות אלפי נוסעים ישראלים ותיירים רבה בנמל חיפה ועושים הכל כדי להיות ערוכים עבורם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר