יום העצמאות בחיפה (צילום ארכיון: דוברות העירייה)
יום העצמאות בחיפה (צילום ארכיון: דוברות העירייה)

יום העצמאות בחיפה: שרית חדד, מרגי, אביתר בנאי, אנה זק ונתן גושן

במות השמחה המרכזיות יפעלו בעיר התחתית ובקרית חיים. מופעים והצגות ילדים יתקיימו גם במוקדים נוספים ברחבי העיר. העירייה: "השנה הייתה הקפדה על תשלום של מחירים שפויים לאמנים"

פורסם בתאריך: 5.4.22 17:04

אירועי יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל בחיפה ייפתחו ביום רביעי, 4 במאי, עם צאת יום הזיכרון לחללי צה"ל.

במות השמחה יוקמו במוקדים הבאים: עיר תחתית – מרסדס בנד, מרגי, טונה, אקו, שרית חדד; קרית חיים – הילה הררי, אנה זק, נתן גושן, מרגול, טונה; מתחם הילדים בגן האם – קופיקו, אופק קסם של ילד, להקות נוער, תקליטנים; גן אופירה נבון בשפרינצק – אופק קסם של ילד, ירון אילן מארח, מרגול; ספורטק נווה שאנן – נתן גושן, הופ ילדות ישראלית, להקות נוער נבחרות; קרית שמואל – אביתר בנאי, אמני ילדים, שירה בציבור; היכל הספורט – אירוע לציבור התורני עם מרקידים, הצגות ילדים, תזמורת וזמרים נבחרים מהציבור התורני.

 

 

מהעירייה נמסר, כי השנה הייתה הקפדה על תשלום של מחירים שפויים לאמנים, וכמו כן הושם דגש על שילוב הרכבים ואמנים מקומיים בבמות השמחה בעיר, לצד אמנים מוכרים. עוד נמסר, כי האירועים ילוו במופעי זיקוקים במספר מוקדים ברחבי העיר.

ראש מינהל תרבות, קהילה, ספורט וים, יעל השביט: "השנה, לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם מגפת הקורונה, חוזרות חגיגות יום העצמאות במתכונתן המלאה ויתפרשו בכל רחבי העיר. זו תהיה חגיגה חיפאית שתתרחש בבמות שכונתיות קהילתיות בקרבה לבתי התושבים ובבמות המרכזיות הגדולות בעיר התחתית ובקרית חיים. מינהל תרבות, קהילה, ספורט וים טרח על הכנת תוכנית המשלבת הופעות של אמנים מן השורה הראשונה בישראל עם אמנים מובילים, מנחים ותקליטנים חיפאים. אנחנו בטוחים שנזכה לראות את כל תושבי העיר חוגגים ושמחים בבמות ובאירועים ברחבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר