הסמים שנתפסו על גופו של החשוד (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הסמים שנתפסו על גופו של החשוד (צילום: דוברות עיריית חיפה)

כמות מסחרית של סמים נתפסה בגן האם הודות ליחידות העירוניות

המוקד המבצעי של אגף הביטחון דווח לניידת סיור של אגף האכיפה על פעילות חריגה שנצפתה בגן האם באמצעות מצלמות העירוניות. הניידת הגיעה למקום וסייעה בתפיסת חשוד שעל גופו נמצאה כמות מסחרית של סמים פסיכדליים. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת חיפה

פורסם בתאריך: 11.4.22 09:33

שיתוף פעולה בין היחידות העירוניות של עיריית חיפה הוביל ללכידתו של סוחר סמים שפעל בליל שישי בגן האם בעת שהיה הומה בבני נוער.

הפעילות החריגה אותרה במצלמות העירוניות על ידי המוקד המבצעי של אגף הביטחון, שדיווח לניידת סיור של אגף האכיפה על הפעילות החשודה. ניידת הסיור הגיעה למקום, עיכבה חשוד שהחל לברוח ונתפס. על גופו של החשוד נמצאה כמות מסחרית של סמים פסיכדליים בשווי של עשרות אלפי שקלים וסכין. החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת חיפה.

פקחית אגף האכיפה העירוני, מלי אדרי, שהייתה במשמרת מספרת: ״הגענו לגן האם בסביבות השעה 01:00 בלילה בעקבות מידע שקיבלנו ממוקד המבצעים העירוני על התקהלות חריגה של חבורת אופנוענים ושתיה חריפה שניצפתה במצלמות הביטחון. נתקלנו בחשוד שבשלב מסוים החל לברוח מאיתנו. בתום מרדף הוא נלכד ועוכב עד להגעת המשטרה. לאחר שעל גופו נמצאו סכין וכמות מסחרית של סמים הוא נעצר ונלקח לחקירה״.

מלי אדרי

מלי אדרי

 

 

מנהל אגף הביטחון, יאיר זילברמן: ״שת״פ יעיל בין אגף הביטחון לאגף האכיפה העירוני הוביל לסגירת מעגל מהירה וללכידתו של חשוד בסחר סמים שפעל בגן האם בכרמל. נמשיך לפעול בנחישות למען ביטחונם של תושבי חיפה״.

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר