גילי גוטמן (צילום: באדיבות המשפחה)
גילי גוטמן (צילום: באדיבות המשפחה)

חברים נפרדים מגילי גוטמן: "הוא היה נשמה ענקית"

גילי גוטמן, דמות מוכרת בחיפה, אחיו של מאמן הכדורגל אלי גוטמן, הלך היום לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. בן 59 במותו. גיסתו, סמדר גוטמן: "אין אנשים כמוהו. אין. הכאב הוא גדול. זו אבידה ענקית. אני לא יודעת מה להגיד אפילו מרוב שאני כואבת. בתוך שלושה חודשים הבן אדם נגמר. זה לא אמיתי"

פורסם בתאריך: 13.4.22 20:41

מאות ליוו היום (רביעי) למנוחות את גילי גוטמן, דמות מוכרת בעיר, אחיו של מאמן הכדורגל ואיש הספורט אלי גוטמן, שנפטר לאחר מאבק במחלה קשה. בן 59 במותו.

סמדר גוטמן, גיסתו, ספדה לו: "הכרתי את גילי עוד לפני שהכרתי את אלי, בעלי. יצאנו ביחד באותה חברה. אני מכירה אותו 40 שנה, ותמיד היינו מחוברים ותמיד היינו חברים טובים, כמו אחים. טוב הלב שלו, הנדיבות, הנשמה הענקית שלו, רק לתת ולפרגן. אין אנשים כמוהו. אין. הכאב הוא גדול. זו אבידה ענקית. אני לא יודעת מה להגיד אפילו מרוב שאני כואבת. בתוך שלושה חודשים הבן אדם נגמר. זה לא אמיתי. בן אדם שתמיד היה שמח".

עד לפני מספר שנים היה גוטמן שותף של אחיו, אלי, בסניף של קפה גרג בעתלית, אבל מכריו הרבים יודעים לספר בעיקר על הפטנטים שהמציא. "הוא המציא בזמן האחרון, דווקא עכשיו, ברז עם איזה מוט, משהו מדהים, ואפילו לא הספיק לשווק אותו".

 

 

ליאור רוזנטל מכיר את גוטמן עוד מהילדות, כששניהם התגוררו בקרית אליעזר. לימים הם הקימו ביחד סוכנות ביטוח. רוזנטל: "הוא היה בחור שכולם אהבו, וגם ראו את זה היום כשנפרדנו ממנו. באמת, כולם. מותק של בן אדם, חביב, מסביר פנים, פשוט אדם טוב. גם אדם מוכשר עם ידי זהב. הוא היה איש של המצאות והמציא כמה פטנטים, יותר מפטנט אחד. כשפרשתי מכדורגל הקמנו ביחד סוכנות ביטוח מאוד משגשגת, והיינו שותפים כארבע שנים. אחר כך פניתי לעיסוקים אחרים, גילי נשאר בזה עוד תקופה, ואחר כך גם הוא פנה לעיסוקים אחרים. הסרטן התגלה אצלו רק לאחרונה, וזה היה אלים וקטלני. סיים את הסיפור בחודשים בודדים".

גלית עטיה, חברתו של השוער האגדי אבי רן ז"ל, הייתה חלק מהחבורה של שלהי שנות ה-80, תחילת ה-90, עימה נמנו ניר קלינגר, עופר מזרחי, קיקי אמויאל, ירון גבעול וגוטמן עצמו. עטיה נזכרת בתקופה שגוטמן וקלינגר פתחו את הסרווסה פאב במרכז הכרמל, שהפך לימים לאבן שואבת לכל המי ומי בעיר וסוקר בתדירות במדורי הרכילות. עטיה: "אחרי שאבי נפטר, בעיקר אחרי שאבי נפטר, היינו כל החבורה באים מדי ערב לגילי. הוא גר אז ברחוב יצחק שדה בקרית אליעזר. ערבים ולילות שלמים היינו יושבים אצלו. בן אדם מקסים עם נפש עדינה, רק נתינה וטוב, איש מצחיק-מצחיק. גם כשהיה לו את הסרווסה פאב עם קלינגר הוא העדיף להיות כמה שפחות במדורי הרכילות. הוא לא אהב את זה. לתקופה מסוימת זה היה טוב לו, אבל גילי לא היה איש כזה של מדורי רכילות. בשנים האחרונות לא היינו בקשר, אבל זה שוק. בחור כזה צעיר".

גילי גוטמן הותיר אחריו אישה, מרי, ושלושה ילדים, שני, בר ואיה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר