אחד הגורים שחולץ מהמנהרה (צילום: השירות הווטרינרי העירוני)
אחד הגורים שחולצו מהמנהרה (צילום: השירות הווטרינרי העירוני)

צפו בחילוץ ארבעה גורי כלבים שנפלו למערה בנחל עמיקם (וידיאו)

בשירות הווטרינרי העירוני התקבלה הודעה על גורי כלבים כבני חודש שנפלו דרך חור קטן למערה בעומק של כארבעה מטרים. כשכל הניסיונות לחלצם ללא פגע עלו בתוהו, הוזמן למקום מחלץ מומחה. במאמץ משותף נחפר מעבר למנהרה, וכל הגורים חולצו בשלום והועברו לאימם שהמתינה בסמוך

פורסם בתאריך: 19.4.22 17:14

שיתוף פעולה מוצלח בין השירות הווטרינרי של עיריית חיפה עם המשרד להגנת הסביבה הוביל לחילוצם בשלום של ארבעה גורי כלבים, שנלכדו במערה בנחל עמיקם.

בשירות הווטרינרי העירוני התקבלה הודעה על גורי כלבים שנפלו דרך חור קטן למערה בעומק של כארבעה מטרים. מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יאיר וייס, ומפקח השירות רמי כץ יצאו למקום. בהגיעם לשטח, התברר כי מדובר בגורים בני חודש, השייכים לרועה צאן מהאזור, אשר התרחקו מהאם ונפלו דרך סדק למערה.

לאחר שכל הניסיונות לחלצם ללא פגע כשלו, פנו השניים למשרד להגנת הסביבה לעזרה.

 

 

הבוקר (שלישי), הגיע למקום מטעם המשרד להגנת הסביבה, אבי קוזי, מחלץ מומחה, שחבר לרופא השירות הווטרינרי ד״ר ואליד חורי ולכלבן דורון אזולאי. בעבודת צוות משותפת הם הצליחו לחפור מעבר למערה, לחלץ את ארבעת הגורים בשלום ולהשיבם לאימם המיניקה שהמתינה בסמוך.

ד"ר וייס: "חילוץ בעלי חיים במצוקה הוא ערך מוביל בפעילות עיריית חיפה. אנו נעשה הכל על מנת למנוע מוות בייסורים של בעלי חיים, כפי שעלול היה להתרחש במקרה הזה. אנחנו מודים למשרד להגנת הסביבה על כך שנחלץ לעזרתנו להצלת הגורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר