עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש-רותם משיבה מלחמה: "לידיעת מפעילי נמל המפרץ, חיפה תשקול אם לתת לכם שירותים בהיקף של 40 אחוז"

כפי שפורסם בלעדית ב"כלבו - חיפה והקריות", הוועדה הגיאוגרפית לבחינת חלוקת ההכנסות משטח נמל המפרץ, המליצה, כי חלקה של עיריית חיפה יהיה 40 אחוז בלבד, והיתרה תתחלק בין הרשויות השכנות. ראש העירייה קליש-רותם לא נשארה חייבת וצייצה בטוויטר: "נילחם בכל ערכאה אפשרית בהמלצה מגוחכת זו, שמנותקת מכל מציאות"

פורסם בתאריך: 26.4.22 12:50

תגובתה של ראש העירייה עינת קליש-רותם להמלצות הוועדה הגיאוגרפית, שמינה משרד הפנים, לבחינת חלוקת ההכנסות משטח נמל המפרץ, ולפיהן חלקה של עיריית חיפה יהיה 40 אחוז – לא איחרה לבוא.

בתגובה לידיעה פורסמה בבלעדיות ב"כלבו – חיפה והקריות", צייצה ראש העירייה בטוויטר: "משרד הפנים המליץ להעביר רק כ-40 אחוז מהכנסות נמל המפרץ לעיריית חיפה, כששאר ההכנסות יחולקו בין רשויות סובבות ומרוחקות. עיריית חיפה תילחם בכל ערכאה אפשרית בהמלצה מגוחכת זו, שמנותקת מכל מציאות".

 

 

קליש הוסיפה בציוץ פנייה למפעילי נמל המפרץ וכתבה: "חיפה תשקול אם לתת לנמל שירותים בהיקף של 40 אחוז, ‏נשקול אם לחבר אתכם ל-40 אחוז מהמים, להזרים 40 אחוז מהביוב, לאסוף 40 אחוז מהאשפה או לשפץ רק 40 אחוז מרוחב הכביש המוביל לשער הנמל. לגבי כל השאר, אתם מוזמנים לפנות לרשויות הסובבות והמרוחקות או לפנות בתלונות למדינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר