הבניין שנבזז ברחוב בייליס 4 בכרמליה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
הבניין שנבזז ברחוב בייליס 4 בכרמליה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בניין מגורים נבזז בכרמליה. הגנבים עקרו מטבחים, משקופים, חלונות ותריסים

הבניין ברחוב בייליס 4 פונה מדייריו לקראת פינוי-בינוי. דיירים ששבו אתמול (שלישי) לדירותיהם, כדי לקחת דברים שהשאירו שם, נדהמו מהמחזה שנגלה לעיניהם. דיירת: "אחת השכנות מכרה את המטבח שלה, אבל הקונה כבר לא יקבל את המטבח, כי הוא נעקר"

פורסם בתאריך: 11.5.22 11:11

דיירי בניין ברחוב בייליס 4 בכרמליה פינו בסוף אפריל את המבנה, לקראת פינוי-בינוי שהוא עומד לעבור. אתמול (שלישי) אחר הצהריים, אחת הדיירות הגיעה למקום, כדי לקחת כמה דברים שהשאירה בדירתה והמחזה שנגלה לעיניה הותיר אותה המומה.

"אין לי דרך לתאר את מה שקרה כאן", היא אומרת, "פשוט בזזו את הבניין. הדלתות נפרצו, המשקופים, החלונות והתריסים נגנבו. אחת השכנות מכרה את המטבח שלה, אבל הקונה כבר לא יקבל את המטבח, כי הוא נעקר".

חלונות נעקרו (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

חלונות נעקרו (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

שכנה נוספת, ציפי שירי, מספרת: "גם אני השארתי דברים בדירה, במטרה לחזור ולקחת אותם,  ארונות, ספרייה ועוד. אמנם הדלת בדירה שלי לא נפרצה, אבל חלון אלומיניום קטן ליד הכניסה פשוט פורק ונגנב. כך הגנבים הצליחו להוציא דברים מהדירה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. לעקור מטבח? לרוקן תכולת דירות ואז גם להשאיר את הדלתות פתוחות? אני מתפלאת על השכנים שגרים ברחוב. הרי כדי לעשות כזו עבודת פינוי צריך משאית, צריך פועלים שיעמיסו אותה, ואף אחד לא חשב להתריע. אני יודעת שהוזמנה משטרה והשוטרים אמרו שזו עבודה שנעשתה כנראה באור יום, כך שמישהו בטוח ראה".

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי אחת השכנות מהבניין הסמוך, ראתה בחמישי האחרון שתי משאיות ופועלים שהעמיסו מכל הבא ליד – מטבחים, שיש, דלתות, אלומיניום – אך היא חשבה שזה נעשה באישור הדיירים, בגלל שהבניין מיועד להריסה, לכן לא דיווחה.

שירי: "אני בשוק, ההרגשה כאילו עקרו לי את הלב מהמקום. איך דבר כזה קורה בלב שכונת מגורים?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר