שמח ביציעים (צילום: ראובן כהן)

חגיגות האליפות של מכבי חיפה ויום הסטודנט יתקיימו באותו היום

מהעירייה נמסר כי הם מודעים לכך, אך זו הייתה האופציה היחידה למועד שמכבי חיפה שריינה לחגיגות. ממכבי חיפה נמסר: "אנו מניחים כי החגיגות יסתיימו בתשע בערב ואז אוהדים יוכלו ללכת לעוד מסיבה"

פורסם בתאריך: 15.5.22 18:52

לפני דקות אחדות הודיעה עיריית חיפה על מועד קיום חגיגות האליפות של מכבי חיפה – ביום רביעי הבא, 25 בחודש, החל מהשעה 18:00 ברחבה החיצונית של אצטדיון סמי עופר.

אוהדי הקבוצה, שהם סטודנטים באוניברסיטה ובטכניון, קובלים על מועד החגיגות, שכן ביום זה מתקיים גם יום הסטודנט המשותף של האוניברסיטה והטכניון. על פי פרסומים שיצאו מבעוד מועד, יום הסטודנט המשותף יתקיים במשך יומיים (26-25 בחודש), כאשר ביום הראשון יתקיימו הופעות של אנה זק, פול טראנק, איתי לוי, סטטיק ובן אל וטריפל. פתיחת שערים: 20:00.

 

 

אוהד של הקבוצה, סטודנט באוניברסיטת חיפה, אומר ל"כלבו": "בתור אוהד מכבי חיפה ובתור סטודנט אני מחכה לשני האירועים האלה הרבה זמן, הקיום של שני האירועים הגדולים האלה באותו תאריך שם אותי במצב לא אידיאלי של לבחור האם אני מוותר על אחד מהאירועים או מפסיד חלק גדול מהם בהנחה שיהיו גם לא מעט פקקים ובהנחה שהליין אפ של פסטיבל הסטודנט כולל באותו יום חמישה אמנים גדולים שבטח יתחילו בשעה מוקדמת כדי לאפשר לכולם להופיע. אני עדיין חושב למרות הניסיונות להיערך מבחינת שעות החגיגות המוקדמות של מכבי שיהיו המון חברה סטודנטים שיוותרו על אחת המסיבות גם לאור העובדה שבשני המקומות ירצו לשתות אלכוהול ולחגוג כמו שצריך".

בעיריית חיפה אומרים כי ידוע להם על קיום אירועי יום הסטודנט במקביל, אבל זו הייתה האופציה היחידה למועד שמכבי חיפה שריינה לחגיגות.

ממכבי חיפה נמסר, כי זה היה התאריך היחיד שזמין להם – יום לאחר סיום כל האתגרים המקצועיים ויום לפני שכל השחקנים יוצאים לפגרה. "אנו מניחים כי החגיגות יסתיימו בתשע בערב ואז אוהדים יוכלו ללכת לעוד מסיבה", אמרו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר