חשוף לשמש היוקדת. גן שעשועים ציבורי בכרמל הצרפתי (צילום: שושן מנולה)
חשוף לשמש היוקדת. גן שעשועים ציבורי בכרמל הצרפתי (צילום: שושן מנולה)

העירייה לא התקינה ציליות בגנים הציבוריים, הילדים נכווים בשמש

הציליות בגנים הציבוריים בשכונות העיר הוסרו בחורף, אך עד כה לא הוחזרו למקומן. הורים טוענים, כי ילדיהם נאלצים לשחק תחת השמש הקופחת, וכי למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה עד כה לא נעשה דבר בעניין. העירייה בתגובה: "בשבוע שעבר אושר במועצה תקציב הצללת הגנים, ובימים הקרובים יחל הביצוע על פי תוכנית העבודה של מחלקת הגנים העירונית"

פורסם בתאריך: 16.5.22 12:43

ילדים המגיעים בימים אלה לגנים הציבוריים בעיר חשופים לשמש היוקדת, זאת לאחר שהציליות שהיו בגנים הוסרו ולא הוחזרו למרות שהחורף כבר הסתיים. לטענת הורים לילדים קטנים, למרות פניות חוזרות ונשנות שלהם לעיריית חיפה להתקנת הציליות, עד כה דבר לא נעשה, וילדיהם חוזרים הביתה עם כוויות שמש.

תושב חיפה, אב לילדים בגיל הגן: "אני מסתובב בשכונות העיר, ואני רואה שיש בעיה בגנים הציבוריים שנותרו חשופים לשמש הקופחת. ילדים קטנים והורים מתרוצצים בגן עד שכבר זה הופך לבלתי אפשרי. פניתי לעירייה, ועד עכשיו לא קיבלתי מענה עם תשובה שמספקת אותי. זה מאוד כואב ומתסכל. אני הולך עם הילדים שלי, שהם מאוד קטנים, לגן הציבורי והם נשרפים בשמש. לדעתי יש פה מחדל. למה לא התקינו את הציליות עד עכשיו? למה מחכים לרגע האחרון עד שהקיץ יגיע? אני באמת לא יודע מה הסיבה".

 

 

מוסיף האב: "פניתי למוקד פניות הציבור בעירייה דרך האתר וכתבתי על הבעיה. התקשרה אליי מישהי שאמרה שהיא מבינה את המצב ושהיא מתנצלת. היא אמרה לי שאני לא היחיד שפונה בעניין ושהם קיבלו הרבה פניות בנושא. מעבר לזה, לא קיבלתי כל מענה. מה מצפים מאיתנו שנעשה בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, כשהשמש תהיה חזקה עוד יותר? כבר עכשיו השמש קופחת והחום הוא בלתי נסבל".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בשבוע שעבר אושר במועצה תקציב הצללת הגנים, ובימים הקרובים יחל הביצוע על פי תוכנית העבודה של מחלקת הגנים העירונית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר