סמיון קנר ז"ל ושמעון סבג (צילום: יוסף הירש)
סמיון קנר ז"ל ושמעון סבג (צילום: יוסף הירש)

הלך לעולמו בגיל 110 ניצול השואה סמיון קנר, היהודי המבוגר בעולם

מנכ"ל ומייסד עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג, שהכיר את קנר אישית ואף נהג לבקרו בדירתו, ספד לו וסיפר כיצד התרגש בשנה שעברה, כשקנר העניק לו תעודת הוקרה בשם כל חבריו ניצולי השואה בבית גיל הזהב בקרית אליעזר

פורסם בתאריך: 17.5.22 02:19

ניצול השואה סמיון קנר, היהודי המבוגר בעולם, הלך לעולמו בשיבה טובה בגיל 110.

מנכ"ל ומייסד עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג ספד לקנר: "בצער רב נודע לי על פטירתו בשיבה טובה של היקר באדם, ניצול השואה מחיפה והיהודי המבוגר בעולם, סמיון קנר ז"ל, שהלך לעולמו והוא בן 110. אציין, כי הייתי בקשר טוב עם סמיון והייתי נוהג לבקר אותו בדירתו בבית גיל הזהב בקרית אליעזר מספר רב של פעמים ביחד עם צוות עמותת 'יד עזר לחבר'. סייענו לו ולכל עשרות ניצולי השואה בבית זה בחגים ובכל ימות השנה.

 

 

"אגלה לכם, כי התרגשתי ביותר כשסמיון קנר ז"ל העניק לי בשנה שעברה את תעודת ההוקרה בשם כל חבריו ניצולי השואה בבית גיל הזהב. בתעודה נכתב: 'שמעון היקר, אנו מוקירים ביותר את כל הפעילויות שלך ושל עמותת 'יד עזר לחבר', אשר היריעה תקצר כאן מלפרטם. אנו נרגשים מהקשר החם שנוצר ביניכם ובינינו. ערכי החברה, כל חברה, נמדדים, בין היתר, גם ביחס שלה לאוכלוסיות המוחלשות בכלל ולאוכלוסיות המבוגרות בפרט. אתם משמשים גם הפנים של ישראל היפה'.

"אגלה לכם, כי קיבלתי עשרות תעודות ומכתבי הוקרה מנשיאי המדינה וראשי הממשלה, אך במעמד הזה, כשסמיון ז"ל נתן לי את התעודה, בעודי מחזיק במדים הצבאיים שלו, בהם נלחם, ועליהם שלל המדליות שלו, הדמעות זלגו מעיניי. אי אפשר שלא להתרגש עד דמעות מסיפור גבורתו מעורר ההשראה של סמיון. ניצולי השואה הם האור המאיר את האנושות, כשהעולם חשוך. תמיד אזכור אותך לעד. יהי זכרו של סמיון קנר ברוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר